جمعه، اردیبهشت ۰۵، ۱۳۹۳

دستور العملی برای تطهیر قوه لامسه

اين دستور براى ((شش چهارم دو سوم چهار يكم سه سوم شش چهارم سه سوم و يك  چهارم)) است  :

در بين الطلوعين چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه با طهارت مصحف  عزيز را مى گشائى , و با  بسم الله الرحمن الرحيم  و چهارده بار اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم افتتاح مى نمائى , پس از آن انگشتان دست  راست  را بر سطر سطر سوره مباركه فاتحة الكتاب  كه  بسم الله الرحمن الرحيم  هم جزء آنست  مى كشى , و در هر سطر هنگام مديد بر آن آيت   لا يمسه الا المطهرون  را قرائت  مى كنى , و پس از اتمام سوره حمد , از اول سوره نبأ - يعنى  عم يتسائلون  كه  بسم الله الرحمن الرحيم  نيز جزء آنست  تا آخر قرآن كه يك  جزء كامل است  همين دستور را بجاى مىآورى , و پس از اتمام باز چهارده بار صلوات  به صورت  فوق مى فرستى , و پس از آن آيه  و ننزل من القرآن ما هو شفاء و رحمة للمؤمنين و لا يزيد الظالمين الا خسارا  را تلاوت  مى كنى . و اگر با يك دوره قرآن كامل همين دستور را بجاى آورى تأثير چهار يكم و يك  پنجم و چهار ششم عجيب  خواهد بود , يعنى در هر روز از روزهاى نام برده يك  دوره قرآن كريم بايد بدانسان تمام شود ,نه اين كه قرآن را در سه روز ياد شده تقسيم كنى . و اگر مدت  بين الطلوعين وفا نكند يعنى وقت  كم آيد و آفتاب  مقدارى برآيد باكى نيست  . و اگر با چند جزو قرآن بدين دستور عمل شود هم صحيح است  بشرط اين كه اول آن سوره حمد و آخر آن سوره ناس باشد .

و نيز بدان كه اگر اين رياضت  را پس از هر چند مدتى تكرار كنى نيكوكارى بود كه تجديد عهدى است  و در تمديد و تشديد تأثير سه چهارم و چهار يكم نيك  دخيل است  .


و ديگر بدان كه در اثناى رياضت  انگشتان دست  سخت  درد مى گيرد بطورى كه گاهى دست  را رمق حركت  نخواهد بود . و اين بنده چنان مى شد كه مدتى مديد دست  را بر روى قرآن نگاه مى داشت  تا درد آرام گيرد , و گاهى انگشتانم علاوه بر درد ورم مى كرد كه تا پس از چند روزى درد و ورم آرام مى شد ولى اين درد بسيار مزه دارد . و گاهى اين درد به دست  چپ  و ديگر اعضا سرايت  مى كند .


پس از اين رياضت ( سه سوم و چهار يكم) را تأثيرى خاص است  كه در رشته هاى ارثماطيقى مطلقا گشادى يابد , و در عزائم و علاج و درمان و استخارت  با قرآن و جز آن گشايشى بيند . هو سبحانه فتاح القلوب  و مناح الغيوب  . و استادم قاضى ( قده ) از مرحوم ميرزا جعفر جنانى نقل فرموده است ( براى تزكية اليد مس هر سطر دوره قرآن با قرائت   بسم الله الرحمن الرحيم  انجام گيرد . و انگشتر نقره كه نقش نگين آن  بسم الله الرحمن الرحيم  باشد , و علاوه بر آن روزى 786 بار  بسم الله الرحمن الرحيم  قرائت  شود) والسلام .



لینک



--   Phone: CAN-BUY-HERM  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر