جمعه، تیر ۲۳، ۱۳۹۱

حجت الاسلام طائب: عدم امکان ظهور امام زمان (ع) تا زمانی که ارتش وهابی در عربستان است

حجت الاسلام طائب:

آمریکا در حال فروپاشی است/ رهبرانقلاب جلوتر از زمان حرکت می کنند

رئيس قرارگاه راهبردي عمار تصريح كرد: این آمریکا در حال فروپاشی است و نمی تواند خود را از نظر اقتصادی سرپا کند.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از ساری، حجت الاسلام مهدی طائب شب گذشته در جمع بسیجیان شهرستان محمودآباد با اشاره به موضوع بیداری اسلامی گفت: شرایط زمانی حساسی را در حال سپری کردن هستیم و مهم‌ترین مسئله امروز که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم شناخت بیداری اسلامی شکل گرفته در دنیاست.


وي تصریح کرد: امروز بیداری اسلامی در حقیقت دارد صحنه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی جهان را عوض می کند و ما باید به سرعت این شرایط را درک کنیم و برای این شرایط آماده شویم.


مقام معظم رهبری جلوتر از زمان حرکت می کنند


رئيس قرارگاه راهبردي عمار با بیان اینکه خداوند را شاکریم که رهبری به ما عنایت کرده است که با تدبیرات خود، ايشان قبل از حوادث گام بر می دارند، خاطرنشان کرد: در نهایت خداوند متعال یک نفر را باید مورد عنایت قرار دهد و بقیه به دنبال او حرکت کنند.


طائب با اشاره به اینکه خدا یک پیامبر را برای بندگان می فرستد و همه علمش را در اختیار او قرار می دهد و به بقیه می گوید که بروید و از علم او استفاده کنید، ادامه داد: مقام معظم رهبری در حقیقت از سوی خدا برای هدایت جامعه اسلامی برگزیده شده است بنابراین باید به فرامین ایشان همواره گوش فرا دهیم.

 

وي ادامه داد: هر کس ایشان را درک کرد و به حرف هایش گوش داد برنده شده است، چون ايشان جز حکمت نمی گویند و قبل از حوادث حرکت می کنند.


این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه وقتی رهبر معظم انقلاب موضوع تولید ملی را در ابتدای سال عنوان کردند خیلی از ماها نتواستیم این موضوع را درک کنیم که ایشان چرا این بحث را مطرح کردند، افزود: این امر در واقع آینده‌نگری آن بزرگوار را درباره آینده اقتصادی دنیا با تاثیرپذیری از بیداری اسلامی نشان داد و باید با عمق‌نگری که رهبر فرزانه انقلاب داشته و به کشور القاء کردند، با تفکر بیشتری جایگاه خود را در جهان تغییر دهیم.


طائب ادامه داد: وقتی جهان در حال تغییر است آن وقت اگر به این تغییرات خوب دقت کنیم، متوجه می شویم که جایگاه ما در این تغییرات چیست و برای این تغییرات چگونه باید آماده باشیم.


رئيس قرارگاه راهبردي عمار گفت: امروز ۳۳ سال از پیروزی انقلاب گذشته است و ما هیچ‌گاه روز بدون درگیری در کشور نداشتیم.


وی با بیان اینکه در اوایل پیروزی انقلاب یعنی در خرداد و تیرماه سال ۵۸ مزدوران داخلی خرمن های گندم را در مزارع به آتش می کشیدند، گفت: ما ۹۰ درصد گندم خود را از آمریکا وارد می کنیم، پس از انقلاب آمریکا گندم های خود را به دریا می ریخت اما به ایران نمی فروخت، از طرف دیگر مزدوران داخلی ۱۰ درصد باقی مانده گندم ها را در مزارع به آتش می کشیدند، چرا که با این کار می خواستند ایران را به زانو درآورند.


طائب با بیان خاطره ای از شهید رجایی در این خصوص گفت: شیهد رجایی در همان ایام خدمت امام رسید و به ایشان گفت، امروز از تمام سیلوهای گندم استفاده کردیم و دیگر هیچ گندمی برای ما نمانده است، حضرت امام فرمود برای امروز گندم دارید یا نه و شهید رجایی در پاسخ گفت برای امروز داریم اما برای فردا نداریم.


رئيس قرارگاه راهبردي عمار ادامه داد: امام خمینی در پاسخ به شهید رجایی گفت، برای فردا خدا را دارید، امروز بروید و به کارتان ادامه دهید.


تا امروز ۱۶ هزار نفر ترور شده در کشور داریم


وي با بیان اینکه آمریکا در مرحله دوم تلاش هایش برای به زانو در آوردن ایران شروع به ترور افراد تاثیرگذار جامعه کرد گفت: ما تا امروز در مجموع ۱۶ هزار نفر ترور شده در کشور داریم، بعد از آن ۸ سال همه قوای آنها علیه ما جنگیدند و بعد تحریم را به طور علنی و به شکل جنگ روانی ادامه داد و هر روز یک جنگ روانی و عملیات روانی علیه ما راه انداخت و تا امروز که به مذاکرات ۵+۱ رسیدیم.


طائب ادامه داد: مذاکرات ۵+۱ یعنی اینکه  که ما همچنان درگیر یک مبارزه هستیم، در حالی که هیچ یک از این درگیری‌ها را ما ایجاد نکردیم بلکه دیگران برایمان ایجاد کردند.


رئيس قرارگاه راهبردي عمار خاطرنشان کرد: ما در کدام کشور دست به ترور زدیم؟ بر کدام کشور جنگ تحمیل کردیم؟ راه کدام کشتی را بستیم؟ و هزاران از این دست را ما در هیچ کشوری ایجاد نکردیم بلکه همیشه دیگران برای براندازی نظام الهی ما ایجاد کردند.


استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به مذاکرات ۵+۱ بیان داشت: یکی نیست به این کشورها بگوید که به شما چه ربطی دارد که ایران می‌خواهد به انرژی هسته‌ای دست یابد و آیا غیر از این است که بر اساس قوانین بین‌المللی هر کشوری درباره مسائل داخلی خودش استقلال دارد و حال ایران می‌خواهد غنی‌سازی اورانیوم را در کشور خودش انجام دهد.


استکبار با هستی ما مشکل دارد نه با انرژی هسته ای ما


وي افزود: در مذاکرات ۵+۱ ، مشکل هسته‌ای بودن ایران نیست بلکه هستی ایران است، استکبار با هستی ما مشکل دارد نه با انرژی هسته ای ما،  یعنی آنها نمی‌خواهند که ایرانی وجود داشته باشد و در واقع مخالف جمهوری اسلامی هستند .


طائب ادامه داد: در سال ۶۵ هنگامی که نیروهای آمریکایی به اعزام ناو دریایی آمریکا به خلیج فارس اعتراض کردند، وزیر دفاع سابق آمریکا در توجیه این حرکت در حضور نظامیان طی سخنرانی گفت، ریشه ایرانی ها را باید بسوزانیم، ایرانی ها اصلا خطرناکند.


رئيس قرارگاه راهبردي عمار با اشاره به اینکه رهبری بارها فرمودند که ما اهل مذاکره هستیم ولی آقایان حد را مشخص کنند بعد ما برای مذاکره می آییم، تصریح کرد: غربی ها ابتدا می گویند غنی سازی ۲۰ درصد را تعطیل کنید، بعد ۳ درصد را تعطیل کنید، در ادامه از ما می خواهند کلیه فعالیت های هسته اي و حتی نیروگاه ها را جمع کنیم و همین طور ادامه می دهند تا هستی ما را از ما بگیرند.


وي افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری ما راه خودمان را می‌رویم و از حقوق خودمان در همه جا دفاع می‌کنیم.


تفکر مبارزه با استکبار را امام راحل به کشور القا کردند


طائب با بیان اینکه همه این درگیری‌ها را طی این ۳۳ سال انقلاب برای ما ایجاد کردند، تصریح کرد: امروز سفره این درگیری ۳۳ ساله ایجاد شده برای دنیا پهن شده است و ۳۳ سال صبوری به خرج دادیم و تحمل کردیم و امروز شاهد درگیری کشورهای دیگر دنیا همچون مصر، لیبی، عربستان، امریکا و کشورهای اروپایی هستیم.


رئيس قرارگاه راهبردي عمار با اشاره به اینکه تفکر مبارزه با استکبار توسط ملت را با وجود نابرابری قدرت، امام راحل به کشور القاء کردند، خاطرنشان کرد: جنگ ما و مقاومت مردم ما درس خوبی را به کشورهای دیگر آموخت که نتیجه آن بیداری اسلامی بوده است که بسیاری از ستمگران دنیا را نابود کرد.


زنگ خطر سقوط آمریکا با شروع تحریم ها به صدا درآمده بود


وی با بیان اینکه فتنه‌انگیزی‌های آمریکا از اوایل انقلاب باعث تضعیف خودش گردید و به نوعی زنگ خطر سقوط آمریکا بی صدا زده شد تاکید کرد: آمریکا وقتی گندم خود را به ایران نمی فروخت، مجبور می شد آنها را در دریا بریزد، وقتی صنعت هواپیما تحریم شد، یک بخش از این صنعت که مختص ایران بود تعطیل شد، اما ما توانستیم با بضاعت خودمان تا امروز سرپا بمانیم.


طائب ادامه داد: آمریکا با تحریم کشورها آرام آرام مصرف کننده های خود را از دست داد و از جیب ملتش مصرف کرد تا  امروز به جایی رسیده است که اوباما، رئیس جمهور این کشور لایحه بودجه را به کنگره می‌برد بر این مبنا که با همه فشارهایی که تحمل کردیم و صرفه‌جویی‌های صورت گرفته، ۱۴ هزار میلیارد دلار درآمد کسب کردیم در حالی که ۱۸ هزار میلیارد دلار خرج داریم و این درصورتی است که ۱۶ هزار میلیارد دلار نیز بدهی برای کشور مانده است.


رئيس قرارگاه راهبردي عمار با بیان اینکه این آمریکا در حال فروپاشی است و نمی تواند خود را از نظر اقتصادی سرپا کند، ادامه داد: اکنون اروپا که مانند یک لباس به آمریکا آویزان است و از نظر اقتصادی به آن وابسته است فرو می پاشد.


وي با بیان اینکه امام راحل فرمودند:« که امیدواریم پرچم این کشور و نظام به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) برسد»، ابراز داشت: اگر امام زمان بخواهد ظهور کند آیا می تواند در زمانی بیاید که گردنکشان در راس قدرت باشند؟


طائب ادامه داد: امام زمان در عربستان و در کنار خانه خدا ظهور می کند، اکنون عربستان دست ارتش وهابی است و این ارتش وهابی امام زمان را به محض ظهور از بین می برد بنابر این تا زمانی که این ارتش وهابی در آنجا حضور دارد، این ظهور شدنی نیست، پس باید همانگونه که شاه را از کشور بیرون کردیم، به کشورهای دیگر نیز کمک کنیم تا این اتفاق صورت بگیرد تا زمینه ظهور حضرت حجت (عج) فراهم آید.


رئيس قرارگاه راهبردي عمار  با بیان اینکه امروز قدم به قدم فرعون ها در کشورهای همایسه در حال سرنگونی هستند، تاکید کرد: ایران اسلامی چون زمینه ساز ظهور امام زمان است، باید بار هدایت همه این کشورها را به دوش بکشد.

 

انتهای خبر / خبرگزاری دانشجو / کد خبر 13910423008

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر