سه‌شنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۹۰

بازداشت‌ اعضای تیم احمدی‌نژاد به دستور آقا بود

 
 

Sent to you by Ad via Google Reader:

 
 

via digarban_rss by publisher1 on 5/31/11

آیت‌الله عبدالنبی نمازی امام جمعه کاشان گفته که علی خامنه‌ای دستور بازداشت اعضای تیم احمدی‌نژاد را صادر کرده و تاکنون به درخواست فرمانده سپاه مبنی بر بازداشت رحیم‌مشایی پاسخ مثبت نداده است.

آقای نمازی در حاشیه درس خارج فقه خود این خبر را اعلام کرده و گفته که تیم احمدی‌نژاد «تهدیدی جدی برای سلامت و امنیت کشور و برای مسائل ارزشی و اعتقادی است.»

متن کامل اظهارات آقای نمازی روز سه‌شنبه (۱۰ خرداد) در سایت شخصی وی (سفیر ولایت) منتشر شده که خلاصه‌ای از مهم‌ترین گزاره‌های این اظهارات را در ذیل می‌خوانید:

● سرلشگر جعفری فرمانده سپاه رفتند خدمت مقام معظم رهبری و گفتند اجازه بدهید ایشان {رحیم‌مشایی} را بگیریم، کل غائله حل می‌شود، حالا نهایتاً چند روزی بعضی‌ها اظهار نگرانی خواهند کرد و تمام خواهد شد٬ آقا ظاهراً هنوز به این نتیجه نرسیدند.

● آقا به فرمانده سپاه فرمودند همه عوامل را دستگیر کنید٬ کسانی که نیروهای عملیاتی این طرح هستند. آقا فرمودند با قوت بازجویی کنید و بررسی کنید اما حساب رئیس جمهور را جدا کنید.

● در یک ملاقاتی که سران سه قوه حضور داشته‌اند آقا می‌فرمایند که رئیس جمهور باید حفظ بشود به دلیل زحمات و خدمات مختلفی که انجام دادند مانند مسکن و هسته‌ای و... فلذا به شخص ایشان در خطبه‌ها و سخنرانی‌ها چیزی گفته نشود.

● {تیم احمدی‌نژاد} مراکز قدرت نظام همچون کمیسیون فرهنگی دولت٬ ایران خودرو و وزارت نفت را در اختیار دارد و قصد داشت کارخانه سایپا را هم تحت نفوذ خود درآورد که مقام معظم رهبری مانع این کار شد.

● این‌ها {تیم احمدی‌نژاد} می‌خواهند یک جریان ثالثی در خط سیاسی کشور ایجاد کنند یعنی اصلاح‌طلب‌ها و اصول‌گرا‌ها و یک خط میانه‌ای به عنوان خط رئیس جمهور.

● این‌ها {تیم احمدی‌نژاد} پول‌هایی با ارقام نجومی که برای ما قابل تصور نیست {هزینه} کرده‌اند و در هفته‌های اخیر چند نفر را دستگیر کردند که این‌ها جزء ارباب جمعی رئیس دفتر رئیس جمهور هستند.

● بعضی نمایندگان صحبت کردند که تمام هزینه‌هایشان را تأمین می‌کنند و همین شیخ امیری‌فر و در اعترافاتش گفته که به ما گفتند نگران پول نباشید.

● عباس غفاری و عباس امیری‌فر در اعترافات خودشان چیزهای تکان دهنده‌ای را بازگو کردند. مفاسد اقتصادی با ارقام بالا.

● این آقای غفاری کسی است که با رمل و جن و جن‌گیری و این حرفا سر و کار دارد و این قدرت تصرف را هم از راه اهانت به مقدسات به دست آورده است.

● الآن در آمریکا هم این مسائل را دارند و سازمان نظامی دارند که کار‌هایشان را با سحر و جن و... انجام می‌دهند. الآن کشورهای اروپایی هم رو به این مسئله آورده‌اند.

● آقای مصلحی یک جلسه داخل سازمانی تشکیل داده بود و برای کادر اطلاعات مطالبی را گفته بود و یک آقایی به نام عبداللهی که رئیس ستاد اطلاعات بوده در صحبت‌ها پارازیت ایجاد می‌کرده که نه آقا این‌ جوری نیست و وزیر اطلاعات بعد از جلسه حکم عزل ایشان را صادر می‌کند. این هم عنصر نفوذی دفتر رئیس جمهور بوده است که بعد از این آقای رئیس جمهور آقای مصلحی را احضار می‌کند که چرا ایشان را بدون هماهنگی من برداشتی؟ آقای مصلحی می‌گوید که من وزیرم و این شخص از کارمند من می‌باشد و رئیس جمهور هم می‌گوید که شما یا استعفا بدهید یا من عزلتان می‌کنم و آقای مصلحی هم استعفا می‌دهد.

● خبر که به آقا می‌رسد ایشان آن حکم را صادر می‌کند. البته قبل از حکم به خاطر اینکه مسئله رسانه‌ای نشود شخصاً در چند سطر خطاب به رئیس جمهور می‌نویسند که آقای مصلحی باید در جای خودش ابقا بشود و خود آقا هم این نوشته را که دست‌نویس بوده در پاکت گذاشته و در پاکت را می‌چسبانند و یکی از اعضای دفتر به دست رئیس جمهور می‌رساند. رئیس جمهور می‌پرسد که نامه چیست؟ اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و وقتی نامه را باز می‌کنند می‌خوانند و می‌گویند: خب این مسئله که تمام شده است. گزارش را که به آقا می‌دهند، آقا مطلع می‌شوند و حکم را صادر می‌کنند.

● در اولین جلسه‌ای که هیات دولت در کردستان بودند آقای مصلحی شرکت نمی‌کنند. در اولین جلسه در تهران آقای مصلحی با مشورت دفتر به قم سفر می‌کنند ولی در جلسه دوم هیات دولت شرکت می‌کنند. رئیس جمهور که وارد جلسه می‌شود به احترام آقای حائری که درس اخلاق گفتندچند دقیقه‌ای می‌نشیند و بعد با اجازه آقای حائری جلسه را ترک می‌کند و از طریق یکی از اعضای دفتر آقای مصلحی را صدا می‌کنند و می‌پرسد که شما چرا شرکت کردید؟ آقای مصلحی می‌گوید دستور آقاست. رئیس جمهور می‌گوید شما به مسائل بین من و آقا کاری نداشته باشید و خودتان را درگیر این مقوله نکنید. آقای مصلحی از جلسه هیات دولت خارج می‌شود و در ‌‌نهایت خبر به آقا می‌رسد و آقا محکم می‌گویند که آقای مصلحی حتماً باید در جای خوشان باشند


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر