سه‌شنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۹۰

تیم احمدی‌نژاد از انجمن حجتیه خطر‌ناک‌تر است

 
 

Sent to you by Ad via Google Reader:

 
 

via digarban_rss by publisher1 on 5/31/11


مجتبی ذوالنور٬ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، تیم احمدی‌نژاد را جریانی خطرناک‌تر از انجمن حجتیه خواند و گفت که احمدی‌نژاد با راهنمایی رحیم‌مشایی «ماشین انقلاب را به چالش انداخته است.»

آقای ذوالنور این مطلب را روز سه‌شنبه (۱۰ خرداد) در جمع گروهی از دانشجویان دانشگاه «شهید عباسپور» بیان کرده و گفته که تیم احمدی‌نژاد برای جمهوری اسلامی از «اصلاح‌طلب‌ها» هم خطرناک‌تر است.

به گفته وی٬ «جریان انحرافی» با «نقاب دین» تلاش می‌کند «مسیر ارزش‌های اسلامی را منحرف کند».

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرده که «اعترافات عباس غفاری یکی از رمالان و جن‌گیرهای دستگیر شده به زودی پخش می‌شود.»

وی ادعا کرده که عباس غفاری پیش از همکاری با تیم احمدی‌نژاد در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی به نهاد ریاست جمهوری «رفت و آمد» داشته است.

حامیان علی خامنه‌ای نزدیکان احمدی‌نژاد را جریانی منحرف می‌دانند که تلاش دارند ولایت فقیه و روحانیت را از مسند قدرت کنار بزنند.

در یک ماه گذشته سپاه پاسداران به دستور رهبر جمهوری اسلامی برخی از نزدیکان احمدی‌نژاد را بازداشت و از آن‌ها بازجویی کرده است.

طی این مدت رسانه‌های محافظه‌کار منتقد دولت نیز اسنادی از فساد مالی و اقتصادی نزدیکان احمدی‌نژاد منتشر کرده‌اند.

افشاگری‌ها و حملات علیه دولت احمدی‌نژاد در شرایطی ادامه دارد که پیش‌تر بسیاری از محافظه‌کاران از دولت وی به طور مطلق دفاع می‌کردند.

دولت احمدی‌نژاد محصول تقلبی گسترده در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ است که تا چندی پیش مورد حمایت محافظه‌کاران و شخص علی خامنه‌ای بود.


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر