چهارشنبه، بهمن ۰۴، ۱۳۹۱

۷۰درصد زائرین مسجدمقدس جمکران زیر ۳۵سال دارند



معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: هفتاد درصد زائرین مسجد مقدس جمکران دارای سن کمتر از ۳۵ سال و جوان هستند.

 
به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام مرتضی وافی در گردهمایی بزرگ دانشجویان مهدی یاور در مهدیه مسجد مقدس جمکران، با بیان اینکه این مکان مقدس سالانه میزبان ۱۵ میلیون نفر زائر و نمازگزار از داخل و خارج از کشور می باشد، اظهار داشت:مسجد مقدس جمکران بالاترین ظرفیت برای انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دینی و مذهبی را دارد.
 

وی اظهار کرد: حضور چنین رده سنی برای شهر مقدس قم و فضای دینی و مذهبی آن فرصتی طلایی است که باید آن را مغتنم شمرده و برای بهره برداری از آن برنامه ریزی کرد.
 

دبیر شورای عالی فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به حضور هفتگی بیش از ۱۸۰ هزار زائر در شب های چهارشنبه و ۳۰۰ هزار نفر از۲۴۰ نقطه کشور در شبهای مناسبتی خاص مانند شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: این جمعیت ظرفیتی کم نظیر برای انجام امور تبلیغی فراهم می آورد که نیازمند استفاده بهینه مسوولین ذیربط است.


حجت الاسلام وافی ادامه داد: امروز مسجد مقدس جمکران به عنوان مکانی مقدس و منتسب به حضرت صاحب الزمان(عج) برای همه جهانیان نامی آشنا دارد، به گونه ای که در ایام جشن های نیمه شعبان میهمانانی از ۵۰ ملیّت جهان حضور داشتند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: امروز مسجد مقدس جمکران با همه ظرفیت های خود آمادگی همکاری فرهنگی و تبلیغی را در عرصه های مختلف مهدوی و فلسفه انتظار را دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر