دوشنبه، بهمن ۰۲، ۱۳۹۱

رسایی:نمی دانم هزینه ورود به سفارت انگلیس، یک کیلو بود یا ۲کیلو!


<big>رسایی:نمی دانم هزینه ورود به سفارت انگلیس، یک کیلو بود یا 2کیلو!</big>

شرق نوشت: حمید رسایی نماینده مجلس ‌و از اعضای جبهه پایداری از ساعات نخست تجمع و ورود به سفارت انگلیس در محل حضور داشت. برای بررسی این موضوع و واکنش‌های پس از آن با او گفت‌وگو کردیم هر چند راضی به صحبت نمی‌شد اما در نهایت با بیان چند جمله نظراتش را اعلام کرد.

در ماجرای حمله به سفارت انگلیس چه شد که دانشجویان وارد سفارت شدند؟

قرار بود در جلو سفارت تجمعی اعتراضی داشته باشیم و اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های خصمانه استعمار پیر اعلام کنیم اما با توجه به رفتارهای ناشایست روباه پیر که مدت‌هاست تداوم پیدا کرده جوانان نتوانستند احساسات خود را کنترل کنند و وارد ساختمان سفارت شدند.

چطور شما یا افراد پلیس نتوانستید بر اوضاع کنترل داشته باشید؟

در همان زمان اعلام کردم که موضع من موضع مجلس است ضمن اینکه این موضوع به صورت ناگهانی اتفاق افتاد. ما به عنوان نماینده مردم در صدد پیگیری این موضوع در مجلس بودیم. اگر آن مصوبه تایید نمی‌شد خشم مردم به شدت افزایش پیدا می‌کرد. کاری که از ما برای کنترل احساس مردم ساخته بود تایید و پیگیری مصوبات کاهش روابط با استعمار پیر بود.

مسوولیت رفتار خودسرانه دانشجویان را چه کسی بر عهده می‌گیرد؟

مسوولیتش قطعا با من نیست.

به هر حال این رفتار خودسرانه هزینه‌هایی را به کشور تحمیل کرد و حالا سپاه هم نسبت به این موضوع واکنش داشته است؟

(می‌خندد) من نمی‌توانم این هزینه را بررسی کنم ببینیم یک کیلو بود یا دو کیلو.

در نهایت این رفتار را تایید می‌کنید؟

تایید نمی‌کنم و بارها هم گفته‌ام اما این موضوع دیگر گذشته و نمی‌دانم شما با طرح آن دنبال چه چیزی هستید. دانشجویان احساساتی شده و وارد سفارت شدند، مسوولان هم این موضوع را بررسی و حل کردند والسلام.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر