جمعه، مهر ۱۴، ۱۳۹۱

افزایش امید به زندگی مردم با سفر رهبری به خراسان شمالی

بیغش با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در آخرین سفر استانی خود در دور نخست به استان خراسان شمالی سفر می کنند، گفت: حضور رهبر انقلاب در جمع مردم خراسان شمالی باعث افزایش امید به زندگی و تلاش برای پیشرفت و رونق هرچه بیشتر استان خواهد شد.


محمود احمدی بیغش در گفت و گو با شبکه ایران


 با بیان این مطلب که در آینده بسیار نزدیک مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی سفر می کنند،‌ خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب در ادامه سفر پر خیر و برکتشان به استان های مختلف کشور، ظرف چند هفته آینده به استان خراسان شمالی سفر می کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم خراسان شمالی مفتخر است که میزبان مقتدا،‌مولا و رهبر خود باشد، بیان داشت: با وجود آنکه هنوز زمان دقیق حضور رهبری د ر استان خراسان شمالی مشخص نیست، اما از هم اکنون مردم خود را برای استقبال از ایشان خود را آماده می کنند.


استاندار خراسان شمالی با بیان این مطلب که علاوه بر دیدار عمومی رهبر انقلاب با اقشار و صنوف مختلف مردم استان، دیدارهای جداگانه ای نیز با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران خواهند داشت، افزود: دیدار با علماء،‌اساتید دانشگاه ها،‌جوانان و دانشجویان،‌مسئولان و صنعتگران از دیگر برنامه هایی است که در مدت زمان حضور رهبری در خراسان شمالی انجام خواهد شد.


وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهرهای شیروان و اسفراین و دیگر شهرهای استان، تصریح کرد:


 مردم غیرتمند خراسان شمالی طی ۳۳ سال گذشته پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده و همچنان نیز خود ولایتمدار و پیرو رهبر انقلاب می داند.


احمدی بیغش با اشاره به اینکه


حضور مقام معظم رهبری امید به زندگی را در بین مردم استان خراسان شمالی افزایش خواهد داد،‌


بیان داشت:


حضور رهبری امید به کار وتلاش را نیز در بین مسئولان و دست اندر کاران استان مضاعف کرده و نسبت به گذشت شاهد رونق و پیشرفت استان خواهیم بود.

وی به اشاره به اینکه مردم استان هیچ مطالبه مادی،‌عمرانی و دنیوی از رهبر انقلاب ندارند، افزود: حضور رهبری در استان برکات زیادی برای مردم استان خواهد داشت.
استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: پس از حضور رهبری مردم قوت و قدرت بیشتری مطالبات خود را از مسئولان پیگیری خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر