دوشنبه، آذر ۰۶، ۱۳۹۱

مصباح:عدم کفایت،پروژه دشمن برای اثبات فرضیه خطای رهبری درتایید رئیس جمهور

آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی که چندی پیش رییس دفتر احمدی نژاد را بدتر از فراماسون ها خوانده بود، هفته گذشته در دیدار با جمعی از دانشجویان سراسر کشور گفت: دشمنان اعلام کرده‌اند که حتی اگر یک روز به پایان زمان ریاست جمهوری کنونی باقی مانده باشد باید رأی به عدم کفایت او داده شده و فرضیه اشتباه رهبری در تایید او را اثبات کند.


به گزارش رجانیوز، وی ادامه داد: گروهی تلاش می‌کنند با زمینه‌سازی فرهنگی موجب تقویت خط سازش با غرب شوند و ایران را نیز به سرنوشت کشورهایی دچار کنند که پس از مدتی نه تنها با آمریکا مقابله نکردند بلکه به عوامل استکبار نیز تبدیل شده‌اند.



رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به چراغ سبز برخی افراد در داخل نسبت به مذاکره با آمریکا خاطر نشان کرد: یکی از مسئولان آمریکایی اخیراً اعلام کرده است که ما با سران اپوزیسیون داخلی بر سر گرانی‌ها کنار آمده‌ایم.


مصباح‌یزدی با بیان اینکه تنها یک نفر در کشور هست در مقابل غرب هیچ گونه انعطافی ندارد تصریح کرد: مقام معظم رهبری تنها فردی است که این ویژگی را دارد و در گذشته نیز امام راحل(ره) ایستادگی بی‌نظیری در مقابل آمریکا داشت.


وی ادامه داد: این ایستادگی موجب شده است که دشمنان تلاش کنند جایگاه رهبری را در داخل تضعیف کرده و پس از آن بتوانند به اهداف خود یعنی متمایل کردن سایر مسئولان به غرب موفق شوند زیرا خود می‌دانند تا زمانی که پرچم مقاومت در دستان رهبری باشد نمی‌توانند اهداف خود را دنبال کنند به همین دلیل مقام معظم رهبری را کانون حملات خود قرار داده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش برخی افراد در زمان حیات امام خمینی(ره) برای ارتباط با آمریکا گفت: نظریاتی که پیرامون کاهش دوره یا اختیارات ولی فقیه پس از رحلت امام ارائه شد همگی زمینه را برای فتنه ۸۸ مهیا کرد که هدف این فتنه شکستن رهبری در ایران بود.

تلاش دشمنان برای اثبات اشتباه رهبر انقلاب

آیت‌الله مصباح‌یزدی بیان داشت: دشمنان اعلام کرده‌اند که حتی اگر یک روز به پایان زمان ریاست جمهوری کنونی باقی مانده باشد باید رأی به عدم کفایت او داده شده و اشتباه رهبری در تایید او ثابت شود.

رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر افزایش بصیرت به ویژه در میان دانشجویان گفت: نباید هیچ گاه قطب‌نمای رهبری را از دست بدهیم زیرا ولایت فقیه بزرگ‌ترین نعمتی است که در اختیار ما قرار گرفته و دلیل شکست تلاش‌های مردم کشورهایی چون افغانستان و ترکیه با وجود مجاهدت‌های فراوان فقدان همین مسئله بوده است.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر