چهارشنبه، آذر ۰۸، ۱۳۹۱

عشق به ولایت فقیه، عشق به امام زمان(عج) است


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، گفت:‌ برای این که بتوانیم عاشق حضرت مهدی(عج) شویم، مقدمه آن عشق به ولایت فقیه است.


به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری،‌ صبح امروز در مراسم عزاداری نیروهای مسلح استان قم که در مسجد اعظم برگزار شد با بیان این که امام حسین(علیه‌السلام) با ایثار جان خود، فرزندان و یارانش، درس غیرت، افتخار، اخلاص، شجاعت و مردانگی به ما آموخت، گفت: امروز دنیای اسلام به برکت خون سید‌الشهدا(ع)‌ از عزت و سربلندی در جهان برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم تا با حضور ویژه در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی که بر گرفته از نظام پیامر اسلام(ص) و زمینه‌ساز انقلاب حضرت مهدی(عج) است، خود را تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، عاشق حضرت ولی عصر(عج) شدن را نیازمند مقدماتی  دانست و گفت:‌ برای این که بتوانیم عاشق حضرت مهدی(عج) شویم، مقدمه آن عشق به ولایت فقیه است.

وی در ادامه به شکست‌های پی در پی دشمنان اسلام در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت:‌ امروز دشمن در همه عرصه‌ها مغلوب شده و با رسوایی میدان‌ها را ترک گفته وشاهدیم که مردم در قلب امریکا و در کنار کاخ سفید، پرچم شهدای ما از جمله شهید احمدی روشن را در دست می‌گیرند و در حمایت از انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی می‌کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم در پایان با تأکید بر این که انقلاب اسلامی ایران امروز در سراسر جهان نفوذ کرده است، ‌گفت: تمامی این‌ پیروزی‌ها و دستاورد‌های انقلاب، به برکت خون سید‌الشهدا(ع) و ادامه دادن راه این امام همام می‌باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر