چهارشنبه، آذر ۰۸، ۱۳۹۱

حجت الاسلام اديب يزدي کسب رضايت ولي فقيه را بالاترين عبادت دانست و گفت: امروز لبخند رضايت رهبر انقلاب لبخند صاحب‌الزمان (عج) است و آرامش روح ايشان رضايت حضرت زهرا (س) است.


بايد با کنارگذاشتن اختلافات به رئيس‌جمهور مکتبي و حزب‌اللهي وفادار بمانيم

خبرگزاري موج -
حجت‌الاسلام والمسلمين اديب يزدي گفت: بايد با اتحاد و کنارگذاشتن اختلافات به رئيس‌جمهور مکتبي و حزب‌اللهي که انتخاب کرده‌ايم وفادار بمانيم.

به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين اديب يزدي در همايش بسيجيان سازمان تأمين‌اجتماعي که همزمان با هفته بسيج برگزار شد، با تأکيد بر اينکه پس از بررسي و جستجوي فراوان رئيس‌جمهوري مکتبي و حزب‌اللهي انتخاب شده است اظهار داشت: وفاداري و باقي ماندن بر پيمان به اين معني است که در برابر يکديگر حوصله به خرج دهيم و حرف خود را عوض نکنيم و بايد در اين رابطه حضرت ابوالفضل العباس (ع) را الگوي خود قرار دهيم.
حجت الاسلام اديب يزدي کسب رضايت ولي فقيه را بالاترين عبادت دانست و گفت: امروز لبخند رضايت رهبر انقلاب لبخند صاحب‌الزمان (عج) است و آرامش روح ايشان رضايت حضرت زهرا (س) است.

حجت‌الاسلام اديب‌يزدي با اشاره به همزماني هفته بسيج با ايام عزاداري سيدالشهداء گفت: بسيج قابل جداشدن از اهل بيت نيست و بسيج پرچم‌دار فرهنگ ائمه معصومين و سيدالشهداست.

حجت‌الاسلام والمسلمين اديب يزدي وفاداري و تبعيت از ولايت را مهمترين ويژگي بسيج برشمرد و گفت: مقام معظم رهبري نيز مهمترين ويژگي حضرت ابوالفضل العباس (ع) را وفاداري ايشان مي‌دانند.

حجت‌الاسلام اديب‌يزدي در ادامه با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري در رابطه با پس گرفتن سئوال مجلس از رئيس‌جمهور اظهار داشت: وقتي مقام معظم رهبري مي فرمايند که مجلس سئوال را پس بگيرد ديگر جاي چون و چرا و مصلحت‌انديشي نيست و اگر نمي‌توانيد عذرخواهي کنيد و شايستگي و شهامت عذرخواهي نداريد حداقل روي حرف ايشان حرف نزنيد.

وي با بيان اينکه عذر خواهي و پذيرش اشتباه نيازمند شهامت و شايستگي است افزود: وقتي که ميل مولا را فهميديم ديگر جاي اما و اگر و ان‌قلت باقي نمي‌ماند. خلاصه موضوع ولايت در تبعيت است و بسيجي بودن هم به معني تبعيت از مولا است.

وي تبعيت از مولا را بسيار ارزشمند دانست و ادامه داد: خداوند ما را لايق دانست که در عصر رهبري زندگي مي‌کنيم که بسياري از اقوام و ملل در طول تاريخ آرزو داشتند که چنين رهبري داشته باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر