دوشنبه، تیر ۱۳، ۱۳۹۰

آماده سازی یک میلیون و 300 هزار متر مربع فضای پارکینگ در جمکران

قم - خبرگزاری مهر: معاون فنی و عمرانی منطقه 5 شهرداری قم گفت: 14 پارکینگ و پارکسوار جهت استفاده در جشن نیمه شعبان امسال در منطقه جمکران آماده بهره برداری است که مساحت مجموع آنها بالغ بر یک میلیون و 300 هزار متر مربع است.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صادق باقری با اشاره به حضور گسترده زائران در جشن‌های نیمه شعبان قم و جمکران گفت: امسال با زیرسازی و تسطیع بیش از 850 هزار متر مربع فضای پارکینگ مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی پارکسوارهای یاوران مهدی و ارشاد، طبیبی، ناظم زاده و خضر نبی‌(ع)، انسجام، محوطه‌های اطراف مسجد مقدس جمکران و پارکسوارهای دو طرف خروجی کاشان را آماده بهره برداری اعلام کرد و گفت‌: این پارکسوارها به همراه 4 پارکینگ اطراف مسجد مقدس جمکران مساحتی در حدود یک میلیون و 300 هزار متر مربع فضای پارکینگ در اختیار زائرین عزیز قرار خواهد داد.

معاون فنی و عمرانی منطقه 5 شهرداری قم گفت: زمین‌های بکر و خریداری  شده جنب دارالفقاهه و حاشیه بلوار پیامبر اعظم‌(ص) جمعا به مساحت 250 هزار متر مربع نیز در حال آماده سازی است و همچنین طی مذاکرات انجام شده با شرکت برق کلیه پارکسوارها به روشنایی مجهز خواهد شد.

باقری احداث مسیرهای مواصلاتی به طول 2 کیلومتر را جهت دسترسی معابر اصلی به پارکسوارها طبق طرح ترافیکی مصوب ازدیگر اقدامات شهرداری منطقه 5 اعلام کرد و افزود: برخی از پارکسوارها نیاز به مازوت پاشی دارند که آنها نیز در حال اقدام است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر