چهارشنبه، تیر ۲۲، ۱۳۹۰

مخالفان رهبری مقابل امام زمان هم خواهند ایستاد‎ نماینده ولی‌فقیه درسپاه: جامعه‎ ‎ایران آماده ظهور نیست



حاكمیت ولایت فقیه در جامعه تنها این‎ ‎نیست‎ ‎كه در روز قدس و یا 22 بهمن ‏بگوییم ما اهل كوفه نیستیم علی تنها‎ ‎بماند،بلكه رئیس جمهور نیز باید تابع ولایت باشد/مردم حق دارند انتخاب كنند ولی هر انتخابی حق‎ ‎نیست.

علی سعیدی
 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: كسانی كه‎ ‎مقابل امام ایستادند و دل رهبری را ‏خون می‌كنند مقابل امام زمان(عج) هم خواهند‎ ‎ایستاد‎.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‎ ‎سعیدی گفت: سیر تكاملی جوامع بر این است كه روزی حاكمیت روی ‏زمین‎ ‎از آن ولی خدا امام عصر (عج) باشد‎. ‎

سعیدی با بیان اینكه غرب ناتوان از حل مشكل بشر است، افزود: جوامع اسلامی اگرچه با مشكلاتی روبه‌رو هستند ولی‎ ‎مشكلات جوامع غربی سنگین‌تر است به عنوان نمونه بحران هویت، مدیریت و‎ ‎معنویت غرب را به زانو درآورده و همین ‏بحران‌ها بشر را به جایی می‌رساند كه‎ ‎می‌گوید تنها عقل نمی‌تواند همه نیازهای انسان را درمان كند و باید به سمت‎ ‎ركن ‏سوم یعنی ركن وحی برسد و در این سمت بشر آرام گیرد‎.

وی اعلام كرد: بر این اساس ما معتقدیم كه بستر حكومت جهانی امام عصر (عج‎) آرام آرام در حال فراهم شدن است ولی ‏یك حكومت و نظام قبل از این شرایط باید‎ ‎زمینه حكومت امام زمان (عج) را فراهم كند كه امیدواریم آن حكومت و نظام‎ ‎امت اسلامی ایران و نظام ایران باشد و البته این امر شرایطی دارد چراكه ما‎ ‎معتقدیم قبل از قیام موعود آسمانی باید ‏حكومت و نظامی بستر لازم را فراهم‎ ‎كند و علی‌الظاهر بر طبق نشانه‌ها این حكومت انقلاب اسلامی ایران است كه‎ ‎حلقه ‏وصل است‎.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان كرد: این انقلاب‎ ‎باید خاورمیانه را دگرگون كند، این انقلاب‌های ‏منطقه‌ای نیز مقدمه‌ای برای‎ ‎آماده‌سازی منطقه خاور میانه است كه منبعث از انقلاب اسلامی و الگو گرفته‎ ‎از انقلاب ‏اسلامی ایران است‎.

وی اظهار كرد: حال آیا خود جامعه ایرانی آماده است؟ بنده معتقدم جامعه‎ ‎ایرانی آماده نیست، چرا؟ به این دلیل كه روز ‏جمعه میلیون‌ها نفر می‌گویند‎ ‎اللهم عجل لولیك‌الفرج و جوابی نمی‌آید و خداوند سبحان می‌فرماید از بشریت‎ ‎بپرسید با ‏‏11 یوسف چه كرد‌ند و حال با چه تضمینی آخرین برگ برنده را به شما‎ ‎بسپاریم‎.
حجت الاسلام سعیدی تأكید كرد: 18 هزار نفر به یوسف سوم نامه نوشتند و او‏‎ ‎اجابت كرد ولی همان مردم سر از تن ‏یوسف سوم جدا كردند حال با چه اطمینانی‎ ‎یوسف دوازدهم بیاید آیا به واقع این اطمینان وجود دارد، بنده می‌گویم نه‎ ‎وجود ندارد‎.

وی گفت: با جانشینان یوسف چه كردید، با روح‌الله چه معامله‌ای شد و چه‎ ‎كسانی دل روح‌الله را خون كردند، همان‌ها دل ‏امام زمان را خون می‌كنند آیا‎ ‎روح‌الله از قائم مقامش راضی بود، یكی از كسانی كه دل روح‌الله را خون كرد،‎ ‎قائم مقامش ‏بود‎.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه كرد: چه كسانی در‎ ‎برابر روح‌الله ایستادند و دل ایشان را خون ‏كردند و چه كسانی حرف زدند‎ ‎ایشان دچار گرفتگی قلب شد و چه كسانی نیز در این سال‌ها دل رهبری را خون‎ ‎كردند و ‏در برابر این عمار رهبری قفل بر لبانشان زدند‎.
وی خاطرنشان كرد: بنده معتقدم كسانی كه مقابل امیرالمومنین ایستادند ایشان‎ ‎را معصوم نمی‌دانستند و تنها آدم خوبی ‏می‌دانستند، آری منطق خوارج همین بود‎ ‎البته آنها كه مقابل پیامبر اكرم (ص) نیز ایستادند، همین‌طور فكر‎ ‎می‌كردند‎.

حجت الاسلام سعیدی یادآور شد: كسانی كه مقابل هارون ایستادند در واقع در‎ ‎مقابل موسی ایستادند و كسانی كه در ‏مقابل امیرالمومنین علی (ع) ایستادند‎ ‎مقابل پیامبر اكرم (ص) و خداوند سبحان ایستادند‎.
وی توضیح داد: در حقیقت مشكل شیطان این بود كه خالقیت خدا را قبول داشت ولی‎ ‎شارعیت خدا را قبول نداشت، ‏غربی‌ها هم همینطور هستند شارعیت را كه‎ ‎قانون‌گذاری از سوی خداست، قبول ندارند‎.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: البته اینها‎ ‎بیش از 200 تا 300 سال است این راه را ‏می‌روند ولی این راه بن‌بست است و در‎ ‎نهایت به اینجا رسیدند كه با صندوق رأی و با نتیجه نصف به اضافه یك‎ ‎نمی‌توان ‏رهبر را تعیین كرد چراكه رهبر باید پیامبر یا امام معصوم و یا ولی‎ ‎فقیه باشد و نقش مردم نیز در این میان تولید قدرت ‏است، نباید به اشتباه‎ ‎چنین تصور شد كه نقشی برای مردم قائل نیستیم‎.

وی گفت: پیامبر اگر تنها باشد از مكه یكه و تنها خارج می‌شود و اگر با مردم‎ ‎باشد نظام جاهلیت را از بین می‌برد، در ‏واقع مردم به امیرالمومنین ولایت‎ ‎نبخشیدند بلكه قدرت دادند این سخن بدین معناست كه اگر موسی‌بن جعفر (ع) ‎زندانی شد تنها قدرت جابه‌جا شد ولی ولایت همچنان در اختیار امام است‎.
حجت الاسلام سعیدی اضافه كرد: مردم حق دارند انتخاب كنند ولی هر انتخاب حق‎ ‎نیست اگر منتخب مردم با منتخب ‏خدا به یك نقطه رسید، حقانیت است‎.
وی توضیح داد: اگر بخواهیم ولایت فقیه را در جامعه حاكم كنیم تنها راهش این‎ ‎نیست‎ ‎كه در روز قدس و یا 22 بهمن ‏بگوییم كه ما اهل كوفه نیستیم علی تنها‎ ‎بماند بلكه رئیس جمهور نیز باید تابع ولایت فقیه باشد، همانند مالك اشتر،‎ ‎هنر ‏مالك اشتر این بود كه تابع امیرالمومنین بود حال در خصوص نماینده مجلس‎ ‎زمانی رأی من در صندوق الهی است كه ‏نماینده‌ای از جنس و گفتمان رهبری‎ ‎انتخاب شود و زمانی رأی من برای شورای روستا و شهر الهی است كه عضو شورا‎ ‎گفتمانش از جنس رهبری باشد در واقع اگر با انتخاب ما جایگاه رهبری تقویت شد‎ ‎آنگاه درست است و این سخن بدین ‏معناست كه سلسله مراتب باید طوری باشد كه‎ ‎همه همسو با ولایت و رهبری حركت كنند‎.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری‎ ‎مراسم تودیع و معارفه اظهار كرد: خیلی‌ها در ‏جبهه نبرد تركش‌ها را تحمل‎ ‎كردند ولی در وادی سیاست جا زدند یعنی در جبهه جنگ از تركش‌های نظامی‎ ‎استقبال ‏می‌كردند ولی از تركش‌های سیاسی استقبال نمی‌كنند حال آنكه ثواب‎ ‎تركش‌های سیاسی كمتر از تركش‌های نظامی ‏نیست‎.‎

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر