سه‌شنبه، تیر ۲۸، ۱۳۹۰

با توجه تحولات اخیر کشور های منطقه امیدواریم زمینه های ظهور آقا فراهم شود.

  

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

خبرگزاری پانا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین پایانی جشنواره شعر گلواژه های انتظار مهدویت گفت: نکته سنجی و تصدیق مقام معظم رهبری از اشعار موجب دلگرمی اهل هل ادب می شود.

به گزارش خبرگزاری پانا، در این مراسم که در مجتمع فرهنگی و هنری اندیشه شهرستان رزن برگزار شد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: برگزاری اینچنین جشنواره هایی می تواند در پرورش و کشف استعداد جوانان موثر باشد.
"سید محمد حسینی" با اشاره به اینکه پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر باید جوانان را در این زمینه یاری کنند، افزود: با این استعداد هایی که در زمینه شعر شناسایی شده است در چند سال آینده ما شاهد سیل عظیمی از شاعران خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه اهل بیت عصمت و تهارت در زمینه شعر پیشرو بوده اند، خاطرنشان کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری سرودن شعر در خصوص اهل بیت و مظلومیت آن های است.
حسینی با اشاره به برگزاری محفل شعر شاعران در روز 13 رجب با مقام معظم رهبری، عنوان کرد: نکته سنجی و تصدیق مقام معظم رهبری از اشعار موجب دلگرمی اهل هل ادب می شود.
وی با اشاره به اینکه پیش از این در حوزه های علوی ، رضوی و فاطمی جشنواره های شعر برگزار شده است، افزود: در زمینه مهدویت نیز لازم بود که جشنواره ای برگزار شود که خوشبختانه با همت مسئولان همدان و شهرستان رزن این امر محقق شد.
حسینی با اشاره به تاثیرات هنر و ادب در بیداری و روشنی روح مردم تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس شعر و ادب تاثیرات بسزایی در روح و روشنی مردم داشت.
وی یادآور شد: با توجه تحولات اخیر کشور های منطقه امیدواریم زمینه های ظهور آقا فراهم شود.
حسینی در پایان سخنان خود چندین غزل از "ملا محسن فیض کاشانی" شاعر برجسته کشور سرود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر