دوشنبه، تیر ۱۳، ۱۳۹۰

احمدی نژاد: شيطان مانع پيشرفت ايران است

فارس: محمود احمدي‌نژاد صبح امروز در مراسم افتتاح دو پروژه بزرگ در شهرستان چابهار اظهار داشت: خداوند به واسطه وجود پيامبر، درهاي رحمت را به ‌روي بندگانش باز كرد.

وي افزود: پيامبر آمد تا فرصت خدايي شدن را و خروج از تاريكي به سمت روز را در اختيار بندگانش قرار دهد و غل و زنجير جهل و تعصب را از پاي عقل و دل بندگان باز و آنان را به اوج عزت راهنمايي كند.

رئيس جمهور ادامه داد: پيامبر در طول 23 سال مجاهدت حتي يك لحظه استراحت نداشته و سرشار بوده از عشق به انسان‌ها و دلسوزي نسبت به بشريت تا جايي كه خدا گفت: «چرا خودت را براي بندگان خدا مي‌كشي».

احمدي‌نژاد تصريح كرد: پيامبر اسلام صلّي الله عليه وآله وسلّم كار انبيا را به پايان رسانده و كار عروج انسان را آغاز كرده و تكميل كار آن روزي است كه پرچم توحيد و عدالت در سراسر جهان برافراشته شود.

وي ادامه داد: تكميل كار آن تشكيل حكومتي است كه ريشه ظلم و بي‌عدالتي و جهل را در تمام جهان بكند.

رئيس جمهور گفت: جهان كنوني پر از جرم و گناه و كشتن بندگان مظلوم، فساد، تبعيض و تحقير انسان‌هاست، تكميل كار پيامبر وقتي است كه مردي از جنس خودش از آسمان آمده حكومتي برپا كند كه همه انسان‌ها و موجودات در آرامش، امنيت، صلح، محبت و در سايه عدالتش خداپرستي كرده به تكامل برسند.

احمدي‌نژاد اضافه كرد: خدا فرزند پيامبر را قرار داد تا بيايد و كار پيامبر را به پايان برساند و كامل كند.

وي تصريح كرد: كشورهاي استكباري زشت‌ترين فرهنگ‌ها، و فرهنگ اومانيستي را كه متكي بر اصالت خودخواهي و شهواني است به پشتوانه پيشرفت صنعتي به دنيا تحميل مي‌كند.

رئيس جمهور گفت: بطلان آن در مناظره‌ها و بحث‌هاي علمي به اثبات رسيده اما هنوز به زور زرق و برق مادي به خورد مردم دنيا داده مي‌شود.

احمدي نژاد افزود: ما با ايجاد پشتوانه‌اي از علم، اقتصاد و آبادي مي‌توانيم يك نمونه عيني در برابر چشم جهان قرار دهيم.

وي بيان كرد: ساخت ايران كار مكتبي، ديني و انقلابي است اگر امروز پيامبر در ايران يا هر نقطه ديگري از دنيا بود يكي از امور اصلي كه مورد تأكيدشان قرار مي‌گرفت ساختن آباداني و پيشرفت، ساختن مملكت آباد و توسعه‌ يافته بود.

رئيس جمهور ادامه داد: همت شيطان بر جلوگيري از ساخت و ساز ايران است و به هزار بهانه و بازي سياسي از اطراف دنيا در تلاش است تا از پيشرفت ايران جلوگيري كند.

احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: از مراكز شيطانيان اطلاعاتي در دست است كه مي‌گويند بايد از پيشرفت علمي، صنعتي و اقتصادي ايران جلوگيري شود، بهانه‌هاي اصلي حتي ماجراي يازده سپتامبر، حمله به عراق، افغانستان و پاكستان همه در نهايت با هدف ضربه‌ زدن به ايران صورت مي‌گيرد اما ايران توان و ظرفيت رسيدن به قله‌هاي پيشرفت را دارد.

وي اضافه كرد: شيطان مي‌خواهد با توهين و بدگويي از خادمان ولايت ايران ما را از مسائل اصلي منحرف كند.

احمدي‌نژاد گفت: ملت ايران نياز به رفاه دارد، همچنين بايد عدالت برقرار و حاكم شود، همه طراحي‌هاي شيطان در راستاي ايجاد سستي و بيكاري در ايران است اما پيروان قرآن، پيامبر و شرف و عزت انسان امروز مأموريت دارند شبانه‌روز براي ساختن ايران تلاش كنند.

وي ادامه داد: دشمنان در سال گذشته اعلام كردند تحريم‌هاي فلج كننده در ايران اعمال مي‌شود و با تمام توان تلاش كردند اما سرعت ما بيشتر شد و آنان ناكام ماندند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر