چهارشنبه، مهر ۱۲، ۱۳۹۱

آیت‌الله علوی گرگانی: خداوند دعای جمعی را بیشتر از دعای فردی مستجاب می کند

آیت‌الله-علوی-گرگانی-خداوند-دعای-جمعی-را-بیشتر-از-دعای-فردی-مستجاب-می-کند

یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: خداوند دعای جمع را بیشتر از دعای افراد مستجاب می‌کند به همین دلیل مردم ایران باید دست به دعا بردارند و امیدوار باشیم که خداوند نعمت ولایت و روحانیت را تا زمان ظهور امام عصر(عج) برای ایران حفظ کند.

به گزارش خبرنگار شفقنا از قم، آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با محمد نبی حبیبی، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه توصیه به تقوای الهی بهترین وصیت است اظهار کرد: در قرآن کریم نیز بیش از ۸۰ بار به رعایت تقوا توصیه و سفارش شده است.

او افزود: تقوا موجب نزول برکات می‌شود و علاوه بر این رعایت نظم و ترتیب نیز اهمیت بسزایی دارد، زیرا سبب استحکام و همدلی بیشتر اعضای یک حزب یا گروه خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: تواضع، بخشش و کمک به دیگران باید سرلوحه کارها باشد و این امر از طریق هر وسیله مشروع امکان پذیر است.

او در ادامه با اشاره به خط مشی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: این حزب سال‌ها در کنار ولایت قرار داشته و اکنون نیز همان خط و مسیر را ادامه می‌دهد زیرا اساس و بنیاد آن به وسیله روحانیت صورت گرفته است.

آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: خداوند دعای جمع را بیشتر از دعای افراد مستجاب می‌کند به همین دلیل مردم ایران باید دست به دعا بردارند و امیدوار باشیم که خداوند نعمت ولایت و روحانیت را تا زمان ظهور امام عصر(عج) برای ایران حفظ کند.

انتهای پیام





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر