چهارشنبه، آذر ۲۲، ۱۳۹۱

۲۳۵ درمان سرپایی در میان زوار حسینی در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر آبادان گفت: حدود ۲۳۵ درمان سرپایی از سوی جمعیت هلال احمر بر روی زوار حسینی در آبادان انجام شد.
خبرگزاری فارس: 235 درمان سرپایی در میان زوار حسینی در آبادان

فرزاد الفونه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با حضور ضریح مقدس امام حسین(ع) به شهرستان آبادان از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر در حدود ۲۳۵ درمان سرپایی بر روی مصدومان و بیماران انجام شده است.
وی افزود: همچنین در همین راستا ۵۶ بیمار از سوی امدادگران شناسایی و به مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهرستان اعزام شده تا درمان‌های لازم بر روی آنان انجام شود.
رئیس جمعیت هلال احمر آبادان ادامه داد: تعداد بیشتر این مصدومان به سبب داشتن فشار خون بالا، مشکلات تنفسی و قند خون دچار بیماری شده و درمان‌های سرپایی بر روی آنان انجام شده است.
وی همچنین با اشاره به فعالیت نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان بیان کرد: امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان با استفاده از ۱۱ آمبولانس مستقر در جایگاه و پنج آمبولانس آماده به احیا و درمان بیماران مشغول بودند.
وی در پایان گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر آبادان به صورت شبانه روزی و با همه نیروی امدادی جمعیت در محل استقرار ضریح مقدس امام حسین(ع) حاضر شده و اقدامات لازم در راستای ارامش و سلامت زوار و دیگر شهروندان را انجام دادند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر