دوشنبه، آذر ۱۳، ۱۳۹۱

گزارشگر ویژه سازمان ملل یک ابله به تمام معناست

حاشیه های نشست امروز دانشگاه علم و صنعت
محمد جواد لاریجانی: با فرانسوی ها و آلمانی ها مذاکره می کنیم چون خیلی حقیر هستند/گزارشگر ویژه سازمان ملل یک ابله به تمام معناست
 
استراتژِی ما مقاومت است مذاکره ،تاکتیک/بدترین آدم های جرزن در معامله غربی ها هستند/اینکه الان بنشینیم و مسئله را با امریکا حل کنیم هم غیر عملی و هم غلط است /آلمانیها و فرانسوی ها یک مشت بدبخت های مفلوک سیاسی هستند به گزارش خبرنگار زندگی نشست پرسش و پاسخ محمد جواد لاریجانی رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با دانشجویان عصر امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد در ادامه مهم ترین حاشیه های سخنان لاریجانی را میخوانیم:

*با طرح این موضوع که چند درصد از مشکلات اقتصادی فعلی به دلیلی مدیریتی و چند درصد فشار امریکا است مخالفم شرط مدیریت در ایران این است که با پارامتر ها و فشارهای موجود چگونه میتوانیم مدیری باشیم که بزرگترین دیپلماسی خاورمیانه را مدیریت کنیم

*این نسخه که الان بنشینیم و مسئله را با امریکا حل کنیم هم غیر عملی و هم غلط است استراتژی جمهوری اسلامی مقابله و ایستادگی و در مقابل مسئولان امر می توانند تاکتیک هایی اتخاذ کنند که منافع ملی ما را شامل می شود.

* در دنیا به ژانر از لحاظ های حقوق بشری وجود دارد ژانر حکومتی، NGO  ها و یک ژانر بین این دو، ژانر سوم چیزی است که می خواهیم برای مجلس تصویب کنیم

*دانشجو باید دقیق باشد، من خودم جزو خرخوان های درجه یک عالم هستم و از مطالعه لذت می برم

*غرب انقدر بداخلاق و لوس است که وقتی می خواهد شامپو به ما بفروشند می گویند حقوق بشر دچار مشکل شده است ، صابون می خواهند بفروشند می گویند مش قنبر در زندان است بدترین آدم های جرزن در معامله غربی ها هستند

* درباره مرگ ستار بهشتی ما که نمیدانستیم بنا است کسی را در زندان بکشند اما ظاهرا عده ای از ما بهتران خبر داشتند که قرار است کسی دستگیر شده و در زندان کشته مرده شود این موضوع در منابع اطلاعاتی قابل پیگیری است

*ما با فرانسوی ها وآلمانی ها صحبت می کنیم چون اینها حقیر هستند آلمان با تمامی توان اقتصادی یک کشور حقیر سیاسی است که یک هزارم دل و جرات ما را ندارد  اینها یک مشت بدبخت های مفلوک سیاسی هستند که توان سیاسی آنها بسیار پایین است

*الان تحریم نفت ما مربوط به مقابله به مثل با آنهاست آنها می خواهند نفت ما را منزوی کنند اما ناز و کرشمه آنها را قبول نداریم می گوییم هرکس می خواهد مثل بچه آدم بیاید و نفت خریداری کند

* من تین ایجر بودم که ازدواج کردم من ۱۷ ساله بودم و خانومم یک سال کوچکتر بود این مسادل مربوط به تعداد بچه را هم رعایت نکردیم و ۶ بچه داریم بنابراین به همه توصیه میکنم زود ازدواج کنید خیلی حال می دهد!

*گزارشگر ویژه سازمان ملل یک ابله به تمام معناست نوشته است توهین به انبیا و حتی خداوند متعال آنقدر مهم نیست که برای آن مجازات بگذاریم

* درباره پرونده کهریزک نمیتوان گفت بد عمل شده نظام به دور از جنجال متخلفان را دستگیر و مجازات کرده و سایر افراد هم بدون توجه به جنجال ها رسیدگی می شود

*لاریجانی ددر واکنش به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر حضور برادران لاریجانی در قوای مقننه و قضائیه گفت من چند وقت دیگر بیشتر زنده نیستم اما ظاهرا این دوستمان چشم ندارد من را ببیند می خواهید بلندگو را بگذاریم زیر میز تا من را نبیند

*یکی از دانشجویان در سوال خود به تشتت در جناح اصولگرا و ضرورت استفاده نیروهای دموکراسی خواهی از این فضا اشاره کرد که لاریجانی در پاسخ گفت پیشنهاد می کنم شما کاندیدای ریاست جمهوری شوید . همچنین این دانشجو مطالبی را درباره حقوق زنان و حقوق بشر در ایران بیان کرد که به دلیل طولانی شدن سخنان با واکنش حضار همراه شد اما لاریجانی تاکید کرد ایشان دل پری دارند بگذارید دلش را خالی کند اصلا می خواهید همین جا تظاهرات مسالمت آمیز راه بیندازیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر