شنبه، آذر ۱۱، ۱۳۹۱

فرمانده سپاه استان قزوین: مقاومت غزه، ابهت اسرائیل را شکست/صهیونیست‌ها به عدد هشت حساسند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: رژیم صهیونیستی دشمنی بود که تمام جهان عرب نتواست شش روز هم در مقابل آن مقاومت کند ولی مقاومت غزه، ابهت اسرائیل را شکست.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) سردار سالار آبنوش در همایش اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: انسان در مرگ و تولد خود هیچ‌گونه نقشی ندارد و زیباترین مرگ، مرگی است که موجب بیداری، هدایت و حرکت برای دیگران شود؛ البته در قرن اخیر برای عده‌ای از افراد، تشخیص درست از نادرست مشکل شده است و گروههای افراد جامعه به چند دسته تقسیم می‌شوند.


وی افزود: افراد، متشکل از دسته‌های مختلفی هستند؛ عده‌ای "همراه" نام دارند که این افراد، افرادی بصیر هستند و از امام و نایب آن اطاعت و پیروی می‌کنند و عده‌ای دیگر نیز "موافقان" نام دارند که این عده ممکن است از اموال خود ببخشند ولی برای اهداف خود حاضر به فدا کردن جان خود نیستند.


فرمانده سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: گروه سوم "بی‌طرف" نام دارند که این گروه نه موافقند و نه مخالف و گروه چهارم نیز "مخالف" نام دارند که این افراد در جامعه زندگی می‌کنند و موضع‌گیری خاصی ندارند ولی زمانی که اوضاع به نفع دشمن تکان می‌خورد خود را به سوی آنان حرکت می‌دهند.


آبنوش تصریح کرد: گروه پنجم نیز گروه "معاند" نامیده می‌شود. این گروه سوگند یاد کرده‌اند که مخالفان خود را از بین ببرند و گروه ششم نیز "منافقین" نام دارند که با افراد گروه مخالف هستند ولی دل و ذهن آنها جای دیگری است. این دسته‌بندی‌ها امروزه بین‌المللی شده است و از منظر اسلام باید تلاش کرد که افراد خاکستری به سمت سفید سوق گرایش پیدا کنند و این رسالت سنگینی است.


وی با بیان اینکه "در سوره حمد منظور از "انعمت علیهم" افراد سفید، "ضالین" افراد خاکستری و "مغضوبین" افراد سیاه است"، گفت: انسان نمی‌تواند بدون جریان و موضع باشد و لحظه به لحظه امکان دارد رنگ انسان تغییر کند، به همین دلیل افراد در نمازهای یومیه سوره حمد را پنج بار تکرار می‌کنند که این گوشزد خداوند به انسان‌هاست که خود را مورد سنجش قرار دهند.


فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در ادامه، با بیان اینکه "امروزه صهیونیسم، شیطان بزرگ، استکبار جهانی، عوامل داخلی، منافقین، معاندان و سیلی‌خورده‌های انقلاب، مخالف ولایت فقیه هستند"، ادامه داد: اخبار منتشر شده اسرائیل درباره جنگ هشت روزه غزه، یک هزارم همه اخبار است. در واقع شرایط نامطلوبی برای صهیونیست‌ها پیش آمده و نمی‌گذارند اخبار مربوط به آنها به بیرون درز کند و اخباری که در این روزها بعد از جنگ غزه به گوش می‌رسد، یک هزارم اخباری است که در درون این رژیم اتفاق می‌افتد.


آبنوش به جنگ هشت روزه غزه اشاره کرد و گفت: در شرایط امروز باید دشمن را به مردم معرفی کرد؛ دشمنی که تمام جهان عرب نتواست شش روز هم در مقابل آن مقاومت کند. صهیونسیت‌ها نسبت به اعداد به ویژه عدد هشت حساس هستند و از این رو قصد نداشتند جنگ را در روز هشتم پایان دهند ولی دیگر چاره‌ای جز پایان جنگ ندیدند و در واقع مقاومت غزه، ابهت اسرائیل در جنگ شش روزه با اعراب را شکست.

وی ادامه داد: در سال ۱۹۱۹ طبق آمارهای رسمی جمعیت ایران ۲۰ میلیون نفر بود و این رقم در سال ۱۹۲۳ به ۱۰ میلیون نفر رسید که نتیجه تحریم‌های پنهانی دولت بریتانیا بود. در آن سالها نماینده انگلیس در خاورمیانه گزارش داد که در ایران نفت کشف شده است ولی ایرانی‌ها از آنجا که ملتی شیعی و بیدارند حاضر به دادن نفت خود به بیگانگان نیستند در نتیجه دشمن با بستن تنگه هرمز و جلوگیری از واردات غلات و از سویی دیگر با خرید گندم‌های موجود در انبارها آن هم به چند برابر قیمت، موجب قحطی و از بین رفتن نیمی از ایرانی‌ها در اثر گرسنگی شدند.


فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه "تمام ترورهای ایران از انگلیس تغذیه می‌شدند"، اظهار کرد: اکنون نیز دشمن با تحریم‌های خود قصد دارد ایران را به زانو درآورد ولی این‌ها خیالی بیش نیست و باید از تاریخ عبرت گرفت.


 امروز ۲۰ ایالت آمریکا به طور رسمی اعلام جدایی و کشورهای اروپایی نیز اعلام استقلال کرده‌اند که این همان پیش‌بینی امام خمینی(ره) است که گفته بود صدای شکستن استخوان‌های استکبار شنیده می‌شود.

انتهای پیام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر