پنجشنبه، خرداد ۱۲، ۱۳۹۰

آیت‌الله امجد: شیطان با استفاده از رفقای جن بر دوستان خود وحی می‌كند

  پایگاه اطلاع رسانی استاد محمود امجد، نظرات ایشان را در مورد بهره گیری از اجنه و شیاطین این گونه بیان كرده است:

...انسان خداگونه است! ... خداوند مطیع كسی است كه او را اطاعت كند و همنشین كسی كه یاد او باشد. انا مطیع من اطاعنی و جلیس من ذكرنی! خداوند اراده كرده تا انسانِ مطیع خود را مِثل یا مَثَل خود قرار دهد.

انسانی كه همنشین خدا شد رنگ و بوی خدا می گیرد و از خدا استفاده می كند! یكی از راههای همنشینی با خدا نماز شب است كه رسول اكرم فرمود نماز شب رهبانیت امت من است. یعنی اگر از همه چیز گریزانی و می خواهی بروی در كوهها زندگی كنی، نماز شب بخوان! با خدا جلسه درست كنی! جلسه ویژه! عبدی اطعنی حتی اجعلك مِثلی او مَثَلی! در بهشت همه اینگونه هستند اما در این دنیا عده كمی. ولی خدا مثل یا مثل خدا است! ... "ولی خدا" می تواند همه كاری انجام دهد.

اما توجه داشته باشیم كه "ولی شیطان" هم داریم! ولی شیطان هم خیلی كارها می تواند انجام دهد. شیطان بسیار عجیب و پیچیده عمل می كند و اولیایی دارد كه از قدرت جن استفاده می كنند و كارهای عجیب و غریبی انجام می دهند.

انسان یا باید شیطانی باشد یا خدایی! این بینابین خدا و شیطان هم جای خوبی نیست! بهتر است كاملا خدایی باشیم!

شیطان از رفقای جن استفاده می كند و اعمال قدرت می كند. این اعمال قدرت در مسائل مادی هم هست. شیطان بر مؤمنین تسلط ندارد اما بر دوستان خود وحی می كند. مسئله طلسم و جادو و اینها نیز واقعیت دارد. باید به خدا پناه برد. البته بیشتر مشكلات از زبان و رفتار خود ما ناشی می شود ولی قدرت های شیطانی نیز قابل انكار نیست!

در همه گرفتاریها باید بسوی خدا رفت. تنها راه نجات ، پناه بردن به خدا است. قرائت آیه الكرسی، معوذتین، توسلات و ... در رفع گرفتاریها مؤثر است.

گاهی افرادی با جسارت به مقدسات به قدرتها و مقاماتی! دست پیدا می كنند اما همیشه این طور نیست. گاهی انسانهای مدعی وجود دارند و باید از آنها پرهیز كرد. این ادعاها گاهی از روی نفهمی است! مدعی خودش هم نمی فهمد كه دارد ادعا می كند. بسیاری از ادعاها نشانه نقص است. گاهی در اثر عبادات یك احوالاتی در اشخاصی پیدا میشود كه حتی ممكن است منشاء گمراهی دیگران بشود! انسان ناقص قابل اتكا نیست! گاهی اشتباهاتی از انسانهای ناقص سر می زند كه موجب گمراهی و به اشتباه افتادن دیگران می شود...

بت پرست هدایت می شود ولی خود پرست هدایت نمی شود

علامه طباطبایی (ره ) وقتی با كودكی مواجه می شد ، نمی گفت من علامه ام و او یك بچه، بلكه فكر می كرد شاید این بچه چیزی بلد باشد كه من نمی دانم . هر قبله ای كه بینی ، بهتر ز خود پرستی است. بت پرست هدایت می شود ولی خود پرست هدایت نمی شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر