جمعه، خرداد ۱۳، ۱۳۹۰

تیم احمدی‌نژاد فاقد پایگاه اجتماعی است

 
 

Sent to you by Ad via Google Reader:

 
 

via digarban_rss by publisher1 on 6/3/11

محمدرضا نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با گذشت دو سال از تقلب گسترده حاکمیت در انتخابات اعتراف کرد که محمود احمد‌ی‌نژاد رئیس دولت دهم فاقد پایگاه اجتماعی است.

احمدی‌نژاد که تا چند ماه پیش به ادعای محافظه‌کاران دارای «۲۴ میلیون رای» بود، پس از ایستادگی در برابر برخی دستورات علی خامنه‌ای به یک‌باره فاقد پایگاه اجتماعی معرفی می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه (۱۲ خرداد) خبرگزاری فارس٬ آقای نقدی در جمع گروهی از فعالان فرهنگی لرستان گفته که «جریان انحرافی بی‌ریشه و بدون پایگاه اجتماعی است.»

به گفته این فرمانده بسیج٬ تیم احمدی‌نژاد «جریانی نیست که بسیج برای مقابله با آن برنامه‌ریزی داشته باشد.»

این در حالی است که سعید قاسمی، عضو ارشد قرارگاه عمار گفته که به حزب‌الله دستور داده شده است برای مقابله با برنامه‌های تیم احمدی‌نژاد آماده شوند.

پیش‌تر نیز حسین همدانی فرمانده سپاه تهران از آمادگی سپاه برای مقابله با اقدامات تیم احمدی‌نژاد خبر داده بود.

حامیان رهبر جمهوری اسلامی پس از تقابل خامنه‌ای‌-احمدی‌نژاد٬ تلاش‌ها برای انکار میلیون‌ها رایی که در جریان انتخابات سال ۱۳۸۸ با تقلب به حساب رئیس دولت دهم ریخته شد را آغاز کرده‌اند.

این دسته از محافظه‌کاران نگرانند تیم احمدی‌نژاد در آینده مسائلی درباره روحانیت٬ رهبری و حکومت روحانیون مطرح کند که به ضرر جمهوری اسلامی تمام شود.

۲۱ اردیبهشت ماه نیز روزنامه «جوان» نوشته بود تیم احمدی‌نژاد اعتقاد دارد «پایگاه اجتماعی امت حزب‌الله حدود ۳ الی ۴ میلیون و پایگاه فتنه‌گران ۱۴ میلیون است» و براساس این اعتقاد به دنبال «ثبت تعارض با حاکمیت» است.

حملات و هشدار‌های سه هفته اخیر به دولت احمدی‌نژاد نیز از همین نگرانی ناشی می‌شود، به طوری که روزنامه جوان به طور تلویحی اعلام کرده اقرار رئیس دولت دهم به تبعیت از ولایت فقیه برای فرار از «حذف» شدن از عرصه قدرت بوده است.


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر