دوشنبه، خرداد ۲۹، ۱۳۹۱

امروز ۵۰ هزار سایت عليه شیعه و ايران شبانه روز فعاليت مي‌كنند

مدیرشبکه ماهواره ای ولایت گفت: امروز در عرصه سایبری غیر از وبلاگ ها که تعدادشان به میلیون می رسد، ۵۰ هزار سایت در اختیار وهابی ها و معاندین شیعه و جمهوری اسلامی است که شبانه روز علیه ما فعالیت می کند.

 به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، شب گذشته حجت الاسلام حسینی قزوینی در سلسله نشست های امام شناسی با عنوان «نبوت و امامت» که توسط موسسه راهبردی علوم ومعارف اسلامی نور برگزار شد، دفاع از ولایت در عصر امروز را متفاوت از سال ها گذشته دانست و تصریح کرد: در عصر امروز دشمن از روش ها و تکنیک هایی در نشر افکار باطل و القا شبهات استفاده می کند که در عصر هیچ یک از علامه ،حتی امثال علامه امینی نبوده است.

وی افزود: امروز در عرصه سایبری غیر از وبلاگ ها که تعدادشان به میلیون می رسد، ۵۰ هزار سایت در اختیار وهابی ها و معاندین شیعه و جمهوری اسلامی است که شبانه روز علیه ما فعالیت می کند.

مدیر شبکه ماهواره ای ولایت با اشاره به نتایج تحقیقات دانشگاه علم وصنعت در خصوص تعداد و تنوع ماهواره های خاورمیانه بیان داشت: ۱۸۰۰ ماهواره و رسانه جهانی در فضای خاورمیانه قابل دسترس است که ۳۰۰ تای آن در اختیار وهابیت است.

حجت الاسلام  حسینی قزوینی در خصوص شرایط امروز جهان ادامه داد: با توجه به پیشرفت های علم وفناوری در انتقال فرهنگ ها، پیروزی یا شکست در میدان های نبرد فیزیکی مشخص نمی شود بلکه این سرنوشت در استدیوهای رسانه ای رقم می خورد.

وی با اشاره به سخنان نتانیاهو در کنگره آمریکا تصریح کرد: تنها چیزی که اسرائیل از آمریکا می خواهد این است که برای مقابله با فرهنگ شیعه وجمهوری اسلامی ماهواره های فارسی در خاورمیانه راه اندازی کند تا عقاید جوانان را متزلزل و خانواده های ایرانی را به فساد بکشاند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: صهیونیست ها خودشان ماهواره ای به زبان فارسی راه انداخته اند و خانواده های افغانی، ایرانی، پاکستانی و تاجیکی را جذب کرده اند.

فارسی وان در اولین سال راه اندازی اش، ۱۲۰ میلیون بیننده داشت

حجت الاسلام حسینی قزوینی با بیان این که فارسی وان در اولین سالگرد تاسیسش اعلام کرده بود ۱۲۰ میلیون مخاطب دارد، تاکید کرد: ما طلبه ها با این سخنرانی هایی که برای نهایت ۵۰ نفر می کنیم، کجا را می توانیم فتح کنیم؟

وی با اشاره به شبکه وهابی کلمه که اعلام کرده در سال اول ۷۰ میلیون بیننده دارد، تصریح کرد: در مقابل شبکه های وهابی مثل کلمه که از حمایت عربستان سعودی برخوردار است ما هم اگر بخواهیم با شبهات و گسترش فرهنگ ضد شیعی مقابله کنیم باید از همین امکانات استفاده کنیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که فرهنگ ابتذال ضد دین و ارزش ها بخواهیم یا نخواهیم کار خودش را می کند، در خصوص گسترسش این شبهات در سطح جامعه تصریح کرد: یکی از دوستان از تهران تعریف می کرد که وقتی سوار تاکسی شده بوده است راننده تاکسی که پیرمرد ۶۰ ساله ای بود، از او می پرسد که ما شیعه ها که هر لحظه می گوییم یا علی و یا حسین، آیا خود امام علی(ع) و امام حسین(ع)  هم همین را می گفتند یا می گفتند یا الله؟

حجت الاسلام حسینی قزوینی با بیان اینکه این سوال از طرف یک راننده تاکسی و پیرمرد بسیار عجیب است، گفت: خود راننده در جواب این دوست تهرانی گفته بود که در اوقات بیکاری شبکه های ماهواره ای فارسی مثل کلمه را نگاه می کند.

وی گوشه ای از ضعف های امروز را ناشی از کم کاری روحانیون دانست و خاطر نشان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی یکی از شهرهای غربی، یک روحانی در جلسه پرسش و پاسخ که سنی، وهابی و همه جور آدم بوده اند، در جواب سوالات می گفته است در فلان کتابم است و همراهم نیست!

استاد حوزه علمیه در خصوص اقدامات خود تصریح کرد: با حمایت آیت الله سیستانی، ده هزار شبهه وهابیت را با تمام منابعشان طی ۲۰ سال جمع کرده ایم  و این شبهات را در دو سطح اولویت دسته بندی کردیم.

حجت الاسلام حسینی قزوینی تمام شبهات وهابیت را در ۵۰ شبهه مهم دانست و بیان داشت: اگر همین ۵۰  تا را به خوبی مطالعه کنیم قطعا موفق خواهیم شد، البته به شرطی که واقعا برای پنج صفحه ای می نویسیم ۵۰ ساعت مطالعه کرده باشیم.

خلاء روحانیت در کشورهای اروپایی و آمریکایی در مقابل شبهات وهابیت

وی با اشاره به سفرهای متعددی که به کشورهای اروپایی مثل آلمان داشته است، در خصوص گسترش شبهات و تفکر وهابیت در این کشورها هشدار داد و گفت: وهابیت در حسینه ها ومساجد شیعه شبهات را پخش می کند اما یک روحانی کاربلد وجود ندارد که پاسخ گوی این شبهات باشد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: در ۲۷ کشور اروپایی ۲۷ روحانی نداریم، کسانی هم که هستند سال هاست از حوزه های علمیه دور افتاده اند و به روز نیستند.

حجت الاسلام حسینی قزوینی با اشاره به شهر لوس آنجلس تصریح کرد: در این شهر ۱۸ مرکز اهل سنت وجود دارد و تنها ۲ مرکز شیعه هست که آن هم به خاطر ترس شیعیان از FBI همیشه خالی است.

وی افزود: مسئول مرکز اسلامی آسیه در واشنگتن می گفت، با حضور در این جا معنی تقیه ائمه را از نزدیک لمس کردیم؛ در یک مسجد بزرگ شیعه، کل افرادی که برای یک جشن مهم مذهبی آمده بودند زیر صد نفر بود.

مدیر شبکه ولایت با این حال تصریح کرد: عرق مذهبی ازبین نرفته است، همه شیعیان نماز می خوانند، روزه می گیرند، عزاداری می کنند و حجاب دارند اما مشکلاتی وجود دارد که غیر قابل تصور است.

حجت الاسلام حسینی قزوینی تاکید کرد: نیروی روحانی که پاسخگوی شبهات وهابی باشد، نیست و این درحالی است که مساجد وهابی با بودجه های کلان حمایت می شوند.

وی در خصوص فعالیت شبکه ماهواره ای ولایت نیز تصریح کرد: شبکه ولایت اولین شبکه برخواسته از حوزه علمیه قم است که زیر نظر مستقیم آیت الله مکارم شیرازی اداره می شود و برای آمریکا و کانادا، آْسیا و آٰفریقا و کشورهای عربی به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی برنامه پخش می کند.

استاد حوزه علمیه قم شبکه ولایت را همان تعبیر امام عنوان کرد که تلویزیون را دانشگاه می دانست و افزود: الان هم دوستان از ما انتظار دارند و هم دشمنان به دنبال نقطه ضعف های ما هستند.

حسینی قزوینی تصریح کرد: ما در این عرصه تک وتنها هستیم؛ یکی از کارهای خوبی که کردیم دعوت ماموستا ها و مولوی های اهل سنت بود تا در برابر وهابی ها صحبت کنند و انصافا تاثیرگذاری زیادی داشت.

وی با بیان این که صدا وسیمای جمهوری اسلامی طی این ۳۳ سال یا نمی توانست این کار را بکند یا نمی خواست، خاطر نشان کرد: به خیلی از دوستان که شبکه ماهواره ای دارند اعلام امادگی کردیم که تولیدات مان را در اختیارشان قرار بدهیم و حتی آن ها به دلخواه و مصلحت خود آن را سانسور کنند اما کسی حاضر نبود.

مدیر شبکه ولایت با اشاره به شبکه ماهواره ای اهل بیت که در آن یک روحانی افغانی به نام الله یاری علیه وهابیت تبلیغ می کند، تصریح کرد: ضربه ای که این شبکه به شیعه می زند از وهابیت هم بیشتر است، چون هم حوزه علمیه و مراجع  را منحرف می داند و تنها خودش را اعلم می داند.

حجت الاسلام حسینی قزوینی با اشاره به جسارت های وقیحانه ای که این شخص به مراجع می کند بیان داشت:اهانتی که او به مرجعیت کرده است در تاریخ سابقه نداشته است و خیلی از شیعیانی که در افغانستان کشته می شوند به خاطر تندروی ها و فحاشی های او علیه وهابیت است.

وی وضعیت امروز را نتیجه به انحراف کشیده شدن بعثت دانست و در این خصوص تصریح کرد: عقل بشر توانایی تشخیص راه درست و نادرست برای رسیدن به کمال را ندارد و باید همواره هدایت شود.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: برای همین است که خداوند انبیا را در میان مردم مبعوث کرد و امامت استمرار نبوت است


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر