سه‌شنبه، تیر ۰۶، ۱۳۹۱

مواد مخدر و تلموذ

رحيمي :پشت ماجراي مواد مخدر قدرت هاي بزرگ و رژيم صهيونيستي هستند

معاون اول رييس جمهور با بيان اينكه پشت ماجراي مواد مخدر قدرت هاي بزرگ و در راس آن ، رژيم صهيونيستي قرار دارد ، گفت : تنها راه مقابله و مبارزه با اين پديده خانمانسوز ، آگاهي بخشي فرهنگي به ملت هاست و اينكه مردم بدانند پشت صحنه مواد مخدر چه كساني هستند و چه اهدافي را دنبال مي كنند .

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدرضا رحيمي ظهر امروز (سه شنبه) در مراسم روز جهاني مبارزه با مواد مخدر ، اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران آمادگي دارد هزينه تحقيق در اين زمينه را بپردازد تا مشخص شود چه كساني پشت پرده توليد ، توزيع و گسترش مواد مخدر در سطح جهان هستند .

معاون اول رييس جمهور اظهار داشت : اگر درختي گرفتار آفت باشد آن را سمپاشي و مراقبت مي كنند تا ميوه سالم به بازار بيايد اما اگر درخت از ريشه آسيب ديده باشد ، براي آن نمي توان كاري كرد و بايد منتظر بود تا اين درخت خشك و نابود شود .

رحيمي ادامه داد : توسعه مواد مخدر و گسترش آن در سطح جهان ريشه در آموزه هاي نادرست كتاب تلمود دارد كه مربوط به صهيونيست ها مي باشد .

معاون اول رييس جمهور اضافه كرد : در كتاب تلمود آموزش داده مي شود كه رسيدن به ثروت و به دست آوردن درآمد از هر طريق ممكن چه مشروع و چه نامشروع ، مجاز ميباشد كه اين در حقيقت نقطه آغاز حركت عليه همه بشريت است .

رحيمي در ادامه با اشاره به درگيري و نزاع ها در سطح جهان تصريح كرد : جنگ شوروي سابق را صهيونيست ها به راه انداختند و پس از بررسي ها معلوم شد كه حتي يك صهيونيست در ميان كشته شدگان وجود ندارد .

معاون اول رييس جمهور افزود : در مناطق گوناگون جهان هر جا خوني ريخته مي شود ، مسلمانان در ميان كشته شدگان به چشم مي خورند كه از آن جمله مي توان به جنگ بوسني و هرزگووين در قلب اروپا ، كشمير ، افغانستان، پاكستان ، عراق و يمن اشاره كرد كه پشت صحنه همه اين جنگ ها صهيونيست ها بودند.

رحيمي با تاكيد بر اينكه محال است، در نقطه اي از جهان آلودگي وجود داشته باشد و دست صهيونيست ها در كار نباشد ، گفت : تخريب توسط صهيونيست ها تنها با مواد مخدر صورت نمي گيرد بلكه با استفاده از تخدير فرهنگي نيز شرايطي را به وجود مي آورند با ايجاد فاصله بين فرزندان و والدين كانون خانواده را هدف قرار مي دهند .

معاون اول رييس جمهور افزود : در واقع پشت صحنه شبيخون فرهنگي كه رهبر معظم انقلاب به آن اشاره كرده اند نيز صهيونيست ها هستند ؛ آنها با غارت منابع و تسلط بر رسانه هاي جهان تفكرات خود را بر جهان القاء كرده و به هر كاري كه مي خواهند دست مي زنند.

رحيمي ادامه داد : اين امر در موضوع هسته اي كشورمان نيز حاکم است. علي رغم فتواي مقام معظم رهبري مبني بر اينكه تلاش در جهت ساختن بمب هسته اي حرام است و وجوب رعايت اين امر بر همه مسئولان، اما باز موضوع هسته اي را بهانه كرده اند و سالها است كه كشور ما را در معرض انواع تحريم ها قرار داده اند.

معاون اول رييس جمهور گفت : تعاليم حضرت عيسي (ع) و موسي (ع) مبارزه با ظلم است و در هيچ مكتبي رفتار صهيونيست ها قابل توجيه نيست و هدف تلمود تنها ويران كردن تمام جهان است.

رحيمي با اشاره به اينكه پيامبر اسلام (ص) در روزي كه خود خرما ميل كرده بودند كسي را از خوردن آن منع نكردند ، گفت : اگر ساختن بمب اتم بد است و آن را بهانه تحريم قرار داده ايد چرا خودتان بمب اتم ساخته ايد.

معاون اول رييس جمهور افزود : جمهوري اسلامي ايران در جهت استفاده هاي صلح آميز و استفاده پزشكي دست به غني سازي زده است ، اما صهيونيست ها و قدرتهاي بزرگ با استفاده از رسانه ها غوغايي به راه انداخته اند كه همه را تحت تاثير خود قرار داده است .

رحيمي يكي از اهداف صهيونيست ها را جلوگيري از دستيابي ملت ها به علم وآگاهي دانست و گفت : اين اقدام آنها به خاطر آن است كه مردمي كه در جهل و ناداني باشند نمي توانند در جهت پيشرفت گام بردارند .

معاون اول رييس جمهور افزود : صهيونيست ها به دنبال اختلاف بين ملت ها ، زدودن آرامش و از بين بردن امنيت در جوامع هستند چرا كه در اين شرايط كسي نمي تواند تفكر و تامل داشته باشد.

معاون اول رييس جمهور با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران بيش از آنچه آنها در جهت توزيع مواد مخدر هزينه مي كنند، هزينه داده است ، گفت : جمهوري اسلامي ايران در راه مقابله با مواد مخدر 4 هزار شهيد و 12 هزار جانباز داده است و در اين ميان بسياري خانواده ها بي سرپرست مانده اند .

رحيمي افزود : ايران مي تواند چشم خود را در ترانزيت و حمل مواد مخدر و انتقال آن به اروپا و كشورهاي غربي ببندد، اما هيچ گاه اين اجازه را به خود نمي دهد زيرا خلاف اخلاق اسلامي و اصول انساني است كه از كشور ما به عنوان مسير عبور مواد مخدر به سمت اروپا استفاده شود.

معاون اول رييس جمهور تصريح كرد : البته يهوديان اصيل كه پيرو حضرت موسي (ع) هستند براي ما قابل احترام بوده و تنها با يهوديان صهيونيست مخالفت داريم .

رحيمي با تاكيد بر اينكه اصل تجارت مواد مخدر در سطح جهان در دست رژيم صهيونيستي است،گفت : كلمه مخدر بيان كننده همه ابعاد ويرانگري اين مواد نيست چرا كه مخدر به معناي تخدير و از بين برنده اعصاب است اما مواد مخدر علاوه بر اين ، نا امني ، ناپاكي ، خطر براي خانواده ها و هزينه هاي فراواني را به جوامع تحميل مي كند .

رحيمي با اشاره به اينكه در حال حاضر تعداد بسيار زيادي معتاد در سطح جهان وجود دارد گفت : بيشتر اين افراد در آسيا هستند و از آنجا كه هر معتاد به طور متوسط 5 نفر از افراد ديگر اعم از انتظامي و بهداشت و درمان را به خود مشغول مي كند جمعيت زيادي خواهد شد و به جاي اينكه اين افراد در جهت تعالي و پيشرفت حركت كنند بايد به دنبال مقابله با اعتياد و مواد مخدر باشند .

معاون اول رييس جمهور اضافه كرد :45 درصد زندانيان ما مربوط به مواد مخدر هستند و 300 هزار پرونده در دستگاه قضايي نيز در رابطه با جرائم مواد مخدر است و هر بار كه در جهت مقابله با اين مجرمين گام بر مي داريم و آنها را اعدام مي كنيم صهيونيست ها و قدرت هاي بزرگ سر و صدا راه مي اندازند كه در ايران اعدام وجود دارد .

معاون اول رييس جمهور با بيان اينكه در حال حاضر در حدود 3 ميليون نفر از جمعيت افغانستان بر اثر مداخلات قدرتهاي بيگانه آواره شده و در کشور ما زندگي مي کنند،‌گفت : اگر اين ميهمانان و مهاجرين در كشور ما نبودند امروز بيكاري در كشور ما بسيار کمتر بود و تقريبا بيكاران ما با ميهمانان و مهاجرين خارجي برابرند .

رحيمي تصريح كرد : آمريكايي ها و قدرت هاي بزرگ وانمود مي كنند كه قادر به جلوگيري از توليد مواد مخدر در افغانستان نيستند اما مدعي هستند كه اطلاع دارند در فلان پادگان در كشور ما چه مي گذرد ، چگونه است كه از جزييات ريز پادگان ها و ديگر مسائل كشورها مطلع هستند اما مزارع كشت ترياك را نمي بينند.

معاون اول رييس جمهور خطاب به قدرت هاي بزرگ گفت : ما را به خاطر مبارزه با مواد مخدر و از اينكه در اين راه شهيد داده ايم و كشورمان را مسير ترانزيت مواد مخدر به غرب قرار نمي دهيم، تشويق مي كنيد اما خودتان در جهت ترويج مواد مخدر گام بر مي داريد .

در اين مراسم با حضور معاون اول رييس جمهور از تعدادي از برگزيدگان جامعه مبارزه با مواد مخدر با اهداء هدايا و لوح تقدير قدرداني شد.

انتهاي پيام

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر