چهارشنبه، تیر ۰۷، ۱۳۹۱

کنگره وصف گل

دبیر کنگره وصف گل اعلام کرد: ولی‌‌فقیه افتخاری برای جهان تشیّع

خبرگزاری فارس: دبیر کنگره وصف گل گفت: ولی‌فقیه در عصر کنونی افتخاری برای جهان تشیّع محسوب می‌شود و انتظار داریم این پرچم را به پرچم‌دار اصلی آن برساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سیداحمد نواب در نخستین کنگره وصف گل که به همت بنیاد خیریه المهدی(عج) در سالن اجتماعات اهل‌البیت(ع) برگزار شد، اظهار کرد: به یمن اینکه خداوند متعال در روز ششم تیرماه سال 60 با الطاف خفیه خود وجود رهبر معظم انقلاب را برای آینده کشورمان حفظ کرد تصمیم گرفتیم در بیست و سومین سال از رهبری ایشان کنگره وصف گل را با موضوع سرودن شعر و قطعات ادبی درباره ولی‌فقیه برگزار کنیم.

وی افزود: از طرفی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران پس از حوادث کشورهای اسلامی این بیداری را تحت تأثیر انقلاب اسلامی ایران و رهبری آن دانستند و می‌خواهند برای خاموشی این جنبش‌ها به سرچشمه آن حمله‌ور شوند.

دبیر کنگره وصف گل تصریح کرد: پس از پیروزی‌های برخی کشورهای اسلامی حملات آنها به رهبر معظم انقلاب دو چندان شد و سایت‌های بیگانه به سرپرستی جهان صهیونیسم حملاتی را به سمت رهبر معظم انقلاب نشانه رفتند که نیازمند پاسخ‌گویی بود.

وی ادامه داد: بنیاد خیریه المهدی(عج) به عنوان سازمانی مردم‌‌نهاد بر آن شد که با توجه به انتظار شاعران ولایی کشور برای برگزاری چنین همایشی، این کنگره را برگزار کند که در مدت کوتاهی پس از فراخوان، 313 اثر به دبیرخانه کنگره ارسال شد.

نواب با بیان اینکه سطح شعرهای رسیده به دبیرخانه، انتخاب‌ را بسیار مشکل کرده بود، تاکید کرد: ابتدا قرار بود تنها از 14 نفر در مراسم اختتامیه تجلیل شود اما شعرهای غنی ارسال شده به دبیرخانه تصمیم ما را عوض کرد و قرار شد به 72 تن نفر جایزه اعطا شود.

وی اضافه کرد: گر چه داوری آثار رسیده به جشنواره بسیار سخت بود اما عشق شاعران در توصیف رهبر معظم انقلاب آنچنان دلنشین می‌باشد که تجلیل اصلی در این جلسه در واقع از ولی‌فقیه است که افتخاری برای جهان تشیّع و عصر کنونی محسوب می‌شود و امید آن می‌رود این پرچم را به پرچم‌دار اصلی برساند.

انتهای پیام/س20/ط

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر