دوشنبه، شهریور ۲۰، ۱۳۹۱

اگر اين پيچ تاريخي را پشت سر بگذاريم وارد اتوباني مي‌شويم كه در نهايت جمهوري اسلامي پرچم را به دست امام زمان (عج) خواهد رساند.

معاون فرهنگي دانشگاه ياسوج:

جمهوري اسلامي بعد از پيچ تاريخي پرچم را به دست امام زمان (عج) خواهد رساند

معاون فرهنگي دانشگاه ياسوج با اشاره به تعبير مقام معظم رهبري در خصوص قرار گرفتن كشور در پيچ تاريخي گفت: اگر اين پيچ تاريخي را پشت سر بگذاريم وارد اتوباني مي‌شويم كه در نهايت  جمهوري اسلامي پرچم را به دست امام زمان (عج) خواهد رساند.

حجت الاسلام امرالله اندرزيان در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» در ياسوج، با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري در خصوص حوزه و دانشگاه تصريح كرد: خطاب مقام معظم رهبري به دو مركز علمي و پر اهميت حوزه و دانشگاه مي باشد كه هر كدام نسبت به وظيفه اي كه دارند بايد پيش گام و پيشرو باشند.
 
وي افزود: دانشگاه و حوزه بايد به سهم خود در تبيين مولفه هاي اقتصاد مقاومتي و چيستي اين مقوله تلاش كنند.
 
معاون فرهنگي دانشگاه ياسوج بيان كرد: با توجه به اين نكته كه ما در شرايط بدر و خيبر و اقتصاد مقاومتي هستيم ، فضاي جامعه را براي حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و ارزش هاي ديني و پاسداري از مباني ديني آماده كنيم.
 
اندرزيان افزود: نياز هست كه با حفط وحدت در مقابل توطئه ها و فتنه ها و دسيسه هاي دشمن بايستيم و مقاومت كنيم؛ چون دشمن گاهي در عرصه نظامي، گاهي فرهنگي، ‌گاهي سياسي و گاهي اقتصادي به نبرد با ما مي پردازد و اكنون در دو عرصه فرهنگي و اقتصادي به جنگ با ما وارد شد و منتظر است كه در كدام عرصه پيروز خواهد شد.
 
وي بيان داشت: اقتصاد مقاومتي داراي يك بعد فرهنگي است به اين معنا كه بايد فرهنگ سازي صورت بگيرد و با افزايش توليد، قانع بودن، جلوگيري از اسراف و تبذير،‌ توجه جدي به استعداد هاي بومي خود، كم كردن وابستگي و افزايش استقلال اقتصادي در راستاي تحقق اين فرهنگ تلاش شود و اين نيازمند اين است كه دانشگاه و حوزه وارد عمل شوند.
 
معاون فرهنگي دانشگاه ياسوج با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص پيچ تاريخي گفت: با توجه بيداري اسلامي صورت گرفته در جهان اسلام، الگوگيري از نظام مقدس جمهوري اسلامي و شروع حركت جنبش 99 درصدي و رو به افول و زوال رفتن هيمنه استكبار، دوران سلطه و غارت اموال  كشور ها و نواميس مردم، دوران استعمار و استثمار  و كدخدايي جهاني كدخدايان گذشته است.
 
اندرزيان افزود: پيچ تاريخي يعني اينكه دوران عدالت و اتحاد و صلح، عزت،‌ ارتباط ملت ها و بازگشت ملت ها به فطرت هاي دروني است.
 
وي گذر از پيچ تاريخي را زمينه سازي براي ظهور امام زمان (ع) عنوان كرد و گفت:  اگر اين پيچ تاريخي را به خوبي پشت سر بگذاريم،‌ وارد اتوباني مي شويم كه در نهايت جمهوري اسلامي با حاكميت ولايت و ولايت فقيه در اين كشور پرچم اسلام را به دست امام زمان (عج) خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر