سه‌شنبه، مهر ۰۴، ۱۳۹۱

تحریمها بخاطر چیست؟

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):
انقلاب اسلامی تمام قدرت‌های مستکبر را متزلزل کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی به دلیل داشتن قدرت گفتمانی، اعتقادی و دینی که برگرفته از دین مبین اسلام است، تمام قدرت‌های مستکبر دنیا را متزلزل ساخته و معادلات بشری را به هم زده است.



  به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک سردار سالار آبنوش امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک اظهار کرد: امروز سیل خروشان تفکر الهی در دنیا از سوی انقلاب اسلامی در حال جاری شدن است که همین امر سبب شده قدرت‌های دنیا دست به دست هم داده و متحد شوند که فقط باقی بمانند و این در حالی است که روزی این مسئله را مطرح می‌کردند که جمهوری اسلامی نباید باشد.

وی افزود: امروز اگر تمام قدرت‌های بشری اعم از کفار، فراعن و قدرت‌های باطل جلوی نظام مقدس جمهوری اسلامی صف‌آرایی کرده‌اند، به این علت است که تمام ارزش‌های الهی و زحمات تمام انبیا و اولیای خدا در این پیچ تاریخی در حال تحقق یافتن است.


این مسئول ادامه داد:

مردم باید بدانند این تحریم‌ها و سختی‌ها و فشارهای اقتصادی که تحمل می‌کنند به خاطر اعتقاد به امام زمان (عج) است و با توجه به عنایت الهی در این یک سال و نیم تحریم نیز مردم مانند همه سال‌های انقلاب مردانه و جانانه ایستاده و با قدرت از گردنه تحریم عبور خواهند کرد.


فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: دشمن تحریم را به طور جدی پای کار آورده، لذا مسئولان نیز باید صادقانه به مردم خدمت کنند و با عنوان خادم با مردم برخورد کنند.

وی بیان کرد: در شرایط امروزی مسئولان باید به خدمت بپردازند، چراکه به خدمت پرداختن شرف و انسانیت و مانند غربی‌ها به نعمت پرداخت نهایت ذلت است.

این مسئول تصریح کرد: همانطور که کربلا جان اسلام است، دفاع مقدس و خون شهدا نیز جان انقلاب اسلامی است همه باید بدانند که نظام اسلامی با خون شهدا زنده و هنوز این خون تازه است، پس نباید کاری کرد که شرمنده شهدا شد.


دفاع مقدس، ترجمه بخش اعظمی از آیات الهی است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه دفاع مقدس ترجمه و تفسیر بخش اعظمی از آیات الهی است، اظهار کرد: دفاع مقدس ثابت کرد که قرآن کریم ساری و جاری است، چراکه در دفاع مقدس وعده‌های الهی تحقق یافت، نصرت الهی، غلبه یک نفر بر چند نفر و موفقیت با دست خالی در برابر تمام تجهیزات استکبار محقق و داستان‌های قرآن کریم به عینه مشاهده و درک شد.


وی داشتن گفتمان برتر را از عناصر موفقیت یک جامعه بشری ذکر و خاطر نشان کرد: دین اسلام نجات‌بخش و چراغ راه بشریت است که گفتمان برتر انقلاب اسلامی در دنیاست.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد:


 اگر گفتمان الهی انقلاب اسلامی در قالب قانون اساسی بیان شود همه مردم دنیا آن را می‌پذیرند، چراکه دین اسلام نسخه آزادی‌بخش بشر است.

آبنوش داشتن ملت خوب را از دیگر عناصر موفقیت جامعه بشری عنوان کرد و افزود:


 ملت ایران شریفترین، ارزشمندترین و بزرگترین ملت دنیا هستند.

وی ادامه داد: داشتن رهبری بزرگ از دیگر عناصر موفقیت یک جامعه بشری است و امروز مقام معظم رهبری نه به گفته مسئولان و مردم بلکه به گفته غربی‌ها نیز بزرگ‌ترین رهبر جهان است، همانطور که در اجلاس سران غیر متعهد نیز کرنش‌ها، رفتارها و برخوردهای متفاوتی را شاهد بودیم که بیانگر عظمت، جلال و جایگاه والای مقام معظم رهبری است.


وی تأکید کرد: ایران اسلامی که سه عنصر دین بزرگ، رهبر بزرگ و ملت بزرگ را دارد، یقینا دشمنان بزرگی هم دارد که قطع یقین با این عنصر ایمان، پیروز است و وعده‌های الهی یکی پس از دیگری تحقق می‌یابد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد، لذا مسئولان باید با خدای خود، شهدا و شرف و وجدان خود عهد ببندند که پاک و خدمتگزار باشند تا در نزد مردم، عزیز باشند، مردم به آنان اعتماد کرده و دوستشان داشته باشند.

سردار آبنوش ادامه داد: مسئولان باید با هم‌افزایی، هم‌دلی، عملکردشان را بالا ببرند تا خدمتگزاری و اثرگذاریشان بر مردم بیشتر شود و رضایتمندی مردم از مسئولان بالاتر رود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر