سه‌شنبه، شهریور ۱۴، ۱۳۹۱

وضعیت بهداشت عمومی و بیماریها در عصر ظهور امام عصر(عج)ا

کارشناس مرکز تخصصی مهدویت قم:
یهودیت، وهابیت و سفیانی‌ها در یک صف قرار دارند

خبرگزاری فارس: کارشناس مرکز تخصصی امامت و مهدویت قم گفت: امروز یهودیت، وهابیت و سفیانی‌ها در یک صف قرار دارند و تمام تلاش خود را برای مبارزه با تشیع به کار بسته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، حجت‌الاسلام محمد صبوحی عصر امروز در هجدهمین نشست از سلسله‌ نشست‌های ماهیانه فرهنگ انتظار و مهدویت در این شهرستان، اظهار داشت: امروز در تحولات کشور سوریه می‌بینیم که شبکه‌های سرسپرده العربیه و الجزیره مرتباً زیرنویس می‌کنند که ای آل ابی‌سفیان به پا خیزید و حکومت شیعیان را از بین ببرید.


وی افزود:


 این مسأله نشان می‌دهد که حکومت سفیانی همچنان وجود دارد و امروز وهابیت، یهودیت و سفیانی‌ها در یک صف قرار گرفته‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه تهران، ادامه داد: امروز جامعه اسلامی و مسلمانان در بهاری به سر می‌برند که به زودی میوه‌هایش به ثمر می‌نشیند.


صبوحی در ادامه با بیان ویژگی‌های حکومت امام عصر (عج) تصریح کرد:


 در حکومت امام عصر (عج) سلامت و بهداشت از همه جهات در جامعه پدید می‌آید و تمام مشکلات اجتماعی برطرف می‌شود. وی اذعان داشت: در این حکومت تمامی امراض و بیماری‌های روحی و جسمی درمان خواهد شد و هیچ بیماری روی زمین باقی نخواهد ماند.


این کارشناس صدا و سیما خاطرنشان کرد: امروز با وجود پیشرفت‌های پزشکی بسیاری از بیماری‌ها قابل معالجه و درمان نیست اما در زمان ظهور بهداشت و طب آنچنان پیشرفت می‌کند که هیچ مرض و بیماری روی زمین باقی نمی‌ماند.

صبوحی با بیان اینکه تمام مشکلات از جمله ناامنی، بهداشتی، خرابی‌ها و ... در زمان ظهور از بین می‌رود، ادامه داد: خداوند در حکومت امام عصر (عج) تمام غم‌ها را از دل‌ها می‌زداید و یک بهداشت و عمران همگانی جامعه را فرا می‌گیرد.



وی با تأکید بر اینکه تمام تعارض‌ها، جنگ‌ها و اختلافات به دلیل تعدد مکتب‌ها و مذاهب است، اظهار داشت:


 امروز بیش از  ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای هرکدام با تفسیر و به میل خود قرآن پخش کرده و به خورد مردم می‌دهد.



کارشناس مرکز تخصصی امامت و مهدویت قم تصریح کرد: وجود مذاهب و مکتب‌های مختلف ریشه اختلاف‌هاست و این اختلاف‌ها و برخورد مکاتب ریشه بسیاری از نگرانی‌ها و اضطراب‌هاست.

صبوحی تأکید کرد: اما با ظهور امام عصر (عج) یک مکتب برقرار می‌شود که آن مکتب هم توحید واقعی است که قیامش از کنار خانه خدا و پایگاه توحید و همان پایگاهی است که پیامبر اکرم (ص) از آن فریاد  «قولوا لا اله الا الله تفلحوا» را سر داد.

وی خاطرنشان کرد:


 با ظهور امام عصر (عج) در سراسر جهان و از تمام مؤذنه‌ها ندای «لا اله الا الله محمداً رسول الله» طنین‌انداز خواهد شد.


این استاد حوزه و دانشگاه تهران در پایان با بیان اینکه خواسته مشترک همه انسان‌ها رسیدن به خوشبختی است، اضافه کرد: این خواسته وقتی محقق می‌شود که به صورت همه جانبه باشد، که این موضوع در حکومت امام زمان (عج) به حقیقت می‌پیوندد.



هجدهمین نشست ماهانه فرهنگ انتظار و مهدویت در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه فرهنگی اندیشه شهرک بعثت و سالن میلاد نور ۲۱۸ دستگاه ماهشهر برگزار شد.


در حاشیه این نشست کارگاه فرهنگی و هنری ویژه کودکان برگزار و به قید قرعه نیز به شرکت کنندگان در این نشست جوایزی اهدا شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر