پنجشنبه، شهریور ۱۶، ۱۳۹۱

آيت‌الله مهدوي كني در اختتاميه اجلاس دوازدهم مجلس خبرگان: اعضاي خبرگان ساخت ۱۵ مسجد در مناطق زلزله زده را بر عهده گرفتند

رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت:‌ اعضاي مجلس خبرگان در حد توان خود سعي دارند ۱۵ مسجد تخريب شده در مناطق زلزله زده را بازسازي كنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،


آيت‌الله مهدوي كني رئيس مجلس خبرگان رهبري در اختتاميه اجلاس دوازدهم مجلس خبرگان که در مكان قديم مجلس شوراي اسلامي برگزار شد با


ابراز تشکر از حضور به موقع اعضاي خبرگان در اين اجلاس اظهار داشت: در دو جلسه‌اي که داشتيم مطالب خوبي مطرح شد و سعي خواهد شد، مباحثي كه به دولت مربوط مي‌شود از دبيرخانه به اين نهاد ارسال شود تا پاسخ اين نهاد به مجلس خبرگان واصل شود.



وي افزود:‌ حضور اعضايي كه در كميسيون مجلس خبرگان عضويت دارند در جلسات مجلس ضروري است، زيرا در اين كميسيون‌ها كارهاي بزرگي صورت مي‌گيرد.

رئيس مجلس خبرگان با بيان اينكه بايد از برگزار كنندگان اجلاس دوازدهم تشكر كرد ادامه داد: بايد از تمامي افرادي كه موجب برگزاري اين اجلاس شدند و همچنين نيروي انتظامي و سپاه كه در برگزاري اين اجلاس زحمات زيادي كشيدند كمال تشكر را داشت.



آيت‌الله مهدوي كني ادامه داد:‌


 اما در بحث زلزله‌ دولت جاده‌ها و زيرساخت‌ها را دوباره ايجاد كرده و مردم نيز بايد به كمك دولت بيايند و از نعمت خدمت به مردم زلزله‌زده محروم نشوند.

وي در پايان خاطرنشان كرد:‌


در بحث مناطق زلزله‌زده اعضاي مجلس خبرگان در حد توان خود سعي دارند ۱۵ مسجد تخريب شده را بازسازي كنند كه آيت‌الله مجتهد شبستري مسئوليت نظارت و اجرا را بر عهده خواهند داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر