دوشنبه، تیر ۲۶، ۱۳۹۱

دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی:از بس سرعت ایران بالاست، نگرانیم که کشورهای دیگردر علم عقب بمانند

 

ما باید بار دیگر جهان را از وارونگی نجات دهیم چرا که اکنون تنها تصویر منهدم شده جهان است که در معرض دید قرار دارد و تنها جریانی که از اسلام ناب نشات میگیرد میتواند این روند را تغییر دهد.
مهر- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نگرانی امروز ما سرعت علم در ایران است چرا که این سرعت آن قدر زیاد است که کشورهای دیگر نسبت به ما عقب میمانند و ما از این امر نگران هستیم.

به گزارش مهر محسن مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم رونمایی از کتابهای ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه که صبح امروز در دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت امور خارجه برگزار شد، با اشاره به اینکه دنیا دچار وارونگی شده است بیان کرد: انقلاب اسلامی همه قواعد را به هم میزند. درحال حاضر کشورهایی که مدعی حفظ نسل بشریت هستند گندمهای خود را به دریا میریزند و شعار فقرزدایی در دنیا میدهند اما ترویج فقر و فلاکت میکنند.

وی ادامه داد: یک اتفاقی در طلیعه قرن 20 و21 شکل گرفت و آن پیروزی انقلاب اسلامی بود. امام خمینی(ره) مبدع یک جریان جهانی به نفع بشریت و برای سعادت بشریت شده است و پیام انقلاب از همان روز اول تنها مربوط به ایران نبود و امام نیز مخاطب خود را همه جهانیان قرار دادند.

به گفته دزفولی انقلاب اسلامی جریان سلطه را بر هم زد و به همین دلیل نیز ما باید دشمنی و تحریم 30 ساله را تحمل کنیم و وارونگی دنیا را برملا کنیم. در گذشته دشمنیها بر علیه ما سطوح پایینتری داشت اما امروز رسماً با ما دشمنی میکنند.

وی تاکید کرد:‌ جریان سلطه به هیچکدام از واژههای صلح اعتقادی ندارد اما دشمن صلح است و ما به نظام ساز وی آگاهی نخبگان نیاز داریم و اینکه جریان ها را شکل بدهیم و سازمانهای جدید ایجاد کنیم. ما باید بار دیگر جهان را از وارونگی نجات دهیم چرا که اکنون تنها تصویر منهدم شده جهان است که در معرض دید قرار دارد و تنها جریانی که از اسلام ناب نشات میگیرد میتواند این روند را تغییر دهد.

وی خاطرنشان کرد: نگرانی امروز ما سرعت علم در ایران است چرا که این سرعت آن قدر زیاد است که کشورهای دیگر نسبت به ما عقب میمانند و ما از این امر نگران هستیم.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر