چهارشنبه، تیر ۲۸، ۱۳۹۱

سخنان رهبر معظم انقلاب در میدان 'التحریر' مصر، بلوثوت می شود

بجنورد - رییس شورای مركزی قرارگاه عمار گفت: ملت ایران در مسیر انقلاب و نظام حركت می كند و دشمن نیز هیچ غلطی نمی تواند بكند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'مهدی طائب' دوشنبه شب در یادواره ۵۴ شهید پایگاه شهید صدوقی بجنورد بر حفظ هوشیاری مردم همچون گذشته در برابر توطئه دشمنان تاكید كرد و گفت: دشمن دست از توطئه علیه انقلاب و نظام برنداشته و سعی دارد ضربه بزند اما ما الگوی شهدا و عاشورا را داریم و در برابر آنها ایستاده ایم.

وی به جایگاه حساس انقلاب اسلامی و اثرات آن در بیداری اسلامی كشورهای منطقه اشاره كرد و افزود: امروز تاثیر انقلاب ما در بیداری مسلمانان افزایش یافته به گونه ای كه سخنان رهبر معظم انقلاب در میدان 'التحریر' مصر، بلوثوت می شود.

وی گفت: سران عربی كه روزی در هشت سال دفاع مقدس از رژیم بعث عراق حمایت می كردند و با شهادت بچه های ما در جنگ تحمیلی بشكن می زدند امروز یكی پس از دیگری به بركت اثرات انقلاب اسلامی به جهنم می روند.

حجت الاسلام طائب خطاب به شركت كنندگان در این آیین افزود: ما در مبارزه با دشمنان با خدا بیعت بسته ایم و سرباز بقیه الله (عج) هستیم و برای ظهور آن حضرت به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

وی به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره كرد و گفت: آنچه كه تاكنون ما را در برابر این تهاجم فرهنگی حفظ كرده، الگوپذیری از شهدا است و چهار تا خانم بدحجاب را می توان یكروزه از جامعه جمع كرد.

وی گسترش فرهنگ ماهواره در خانه ها را به 'بمب اتم' تشبیه كرد و گفت: باید در برابر این توطئه دشمن هوشیارانه برخورد كرده و كار را سخت تر نكنیم.

رییس شورای مركزی قرارگاه عمار به جایگاه والای شهدا اشاره كرد و افزود: شهدا زنده اند و به خاطر مقام والایی كه دارند مستقیم به بهشت می روند.

وی گفت: پرونده هر كسی بعد از فوت بسته می شود اما شهید پرونده اش فقط به روی بدی ها بسته می شود ولی خوبی هایش ادامه دارد.

وی بر ضرورت الگوپذیری از شهدای انقلاب اسلامی برای سربلندی نظام در برابر دشمنان تاكید كرد. ك/۲

۶۲۳/۶۲۶/۳۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) / کد خبر۸۰۲۳۳۲۰۸

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر