جمعه، تیر ۳۰، ۱۳۹۱

زاکانی با اشاره به سخن رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر کشور ایران هزاران بار هم در هم بشکند بهتر از این است که انقلاب به دست دشمن بیفتد.

استانها - قزوین
شماره : 13910429000905

91/04/30 - 09:59

زاکانی: دشمن هرگز نمی‌تواند ملت ایران را از پیشرفت بازدارد

تحریم‌ها را با دید فرصت نگاه کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید به تحریم‌ها به دید یک فرصت نگاه کنیم تا بتوانیم به موفقیت‌های مناسب دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش میراث بدر و خیبر و فرجام تحریم‌ها از منظر اندیشه‌های حضرت روح‌الله و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با سخنرانی علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، علی زینالو رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سالن آمفی‌تئاتر شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی شهر قزوین برگزار شد.

علیرضا زاکانی با اشاره به جایگاه و مقام بالای انقلاب اسلامی عنوان کرد: وقتی صحبت از جایگاه و منزلت می‌شود بنا است شناخت و آگاهی درستی نسبت به پیرامون جایگاهی که در آن هستیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر کسی جایگاه و مقام خویش را نشناسد، از جایگاهی هم که در آن قرار دارد فاصله می‌گیرد.

زاکانی با اشاره به سخن رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر کشور ایران هزاران بار هم در هم بشکند بهتر از این است که انقلاب به دست دشمن بیفتد.

این مسئول اذعان کرد: برنامه امام خمینی (ره) در زمان انقلاب اسلامی در دو بعد داخلی و جهانی بود، بعد داخلی در دو حوزه اندیشه و روش اجرا شد که حقانیت امام و انقلاب اسلامی برای بشریت ثابت شد.

زاکانی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی در بعد جهانی هم به پیروزی رسید و در مقابل شعار آزادی کشور‌های شرق و غرب انقلاب اسلامی را بالا کشید و شعار آزادی، استقلال و عدالت را سرلوحه کار کرد.

نماینده  مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایستادگی، صبر، تحمل و قیام مردم در برابر یک نظام سلطه مانع از انحراف انقلاب می‌شود.

وی افزود: طی 33 سال از انقلاب اسلامی ایران گذشته است ولی تحریم‌ها و مشکلات همچنان دامن‌گیر ما است که صبر و تحمل مردم موجب شده تا این نظام و انقلاب محفوظ بماند.

زاکانی بیان کرد: ما در جنگ انقلابمان را به اثبات رسانده‌ایم و در این راه شهید و زخمی دادیم.

در دنیایی که تمامی معادلات به راحتی حل می‌شود تحریم معنا ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: کسانی که ما را در تحریم قرار می‌دهند ما را درست نشناخته‌اند، در دنیایی که تمامی معادلات به راحتی حل می‌شود تحریم معنا ندارد.

زاکانی با اشاره به منابع موجود در کشور بیان کرد: تحریم‌های حال حاضر نسبت به شرایط فعلی ما تحریم‌هایی نیستند که ما را از پای درآورند و این تحریم‌ها تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد تأثیرگذار هستند.

وی در ادامه گفت: تفرقه و نفاق در جامعه و عدم حضور افرادی که استعداد و شایستگی حضور را دارند، مهم‌ترین عوامل دامن‌زننده به تحریم‌ها است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خاتمه ابراز کرد: اگر ما جایگاه و مقام خود را بشناسیم دشمنان هرگز نمی‌توانند ما را از پیشرفت باز دارند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

©2012 Fars News Agency. All Rights Reserved

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر