چهارشنبه، تیر ۲۸، ۱۳۹۱

روازاده: اگر عمر منشور کوروش بیش از ۲۰۰ سال باشد، گردنم را با گیوتین می‌زنم

 

 

حسین روا زاده، که در یکی دو سال اخیر با سخنان عجیب و غریب خود به سوژه طنز رسانه های آن طرف آب تبدیل شده، در کمال تعجب  سخنران اردوی تحقیقاتی دانشجویان بسیجی(طرح ولایت) شده و باز هم سخنان عجیبی بر زبان رانده است !

وی در جمع دانشجویان حاضر در هفدهمین دوره طرح ولایت که در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شده است، با اشاره به بیماری فشار خون گفت: هنگامی که انسان دچار فشار خون بالا میشود به طور خدادادی خون از بینی خارج میشود این مسئله که با رفتن فشار بالا باید از فرد خون بگیریم آیا در علم بوده است؟
 
به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ وی دانشگاه را فاقد علم و تفکر دانست و افزود: علم فقط قابل ارتقاست و دارای ارزشی الهی است، صهیونیستها داشتههای علمی خود را مدتی بعد تکذیب میکنند که علم از نظر آنها قابل تکذیب است و اگر تفکر هم در دانشگاهها باشد که نیست، ما در دانشگاههای کشور اجازه تفکر نداشتیم و اگر داشتیم امام خمینی (ره) در میان این همه دانشگاه بر روی دانشگاه امام صادق تاکید نمیکردند.
 
استاد دانشگاه تفکر میکرد بالای سر دانشگاه نمینوشتند سمپوزیوم دندانپزشکی
 
این کارشناس طب سنتی خاطرنشان کرد: اگر استاد دانشگاه تفکر میکرد بالای سر دانشگاه نمینوشتند سمپوزیوم دندانپزشکی، و البته با کمی تحقیق متوجه میشویم که معنی کلمه سمپوزیوم در دایرةالمعارف، محیطی است که در آن مشروبخوری میکنند.
 
روازاده با اشاره به اینکه چرا اساتید ما در سر کلاسهای دانشگاه به جای اینکه بگویند ۳۰۰۰ قبل میگویند ۳۰۰۰ قبل از میلاد مسیح، یک استاد از خودش بپرسد و تفکر کند که چرا این امر قبل از بعثت رسول اکرم (ص) نباشد و میگویند میلاد مسیح.

وی در ادامه بهترین پل ارتباطی که امروز مسلمانان به سمت کفر بروند را مسیحیت دانست و تاکید کرد: صهیونیستها در این زمینه موفق عمل کردهاند آنها به راحتی مسلمانان را از مسیحیت به کفر میبرند.

روازاده بیان داشت: اگر در دانشگاهها قدرت تفکر وجود داشت، چرا امام (ره) دستور دادند اسم فروشگاههای کوروش را در میدان کندی عوض کنند و به جای آن اسم قدس را بگذارنند؛ چرا ما هنگامی که اسم کوروش را بر میداریم سایتهای غربی و رادیو اسرائیل ما را میکوبند؛ اما زمان اهانت پیامبر (ص) آن افراد را تشویق میکنند.
 
وی گفت:‌ در قبل از انقلاب مینوشتند سخنان علی (ع) و سخنان کوروش و هنگامی که نگاه میکردیم سخنان کوروش به فرموده های حضرت علی (ع) برتری داشت و  آنها میخواستند با این کار کمکم بگویند علی (ع) را میخواهی چه کار؟ ما ایرانی هستیم و کوروش داریم تا از این طریق زیرآب اسلام توسط یک مشت کلیمی زده شود؛ اما غافل از اینکه بسیجی تا ته جریان را در نیاورد، آرام نمی گیرد.
 
روازاده با اشاره به نام تخت جمشید گفت:‌ چرا جمشید را مطرح نمیکنید مگر سال شمسی، جام جم و عید نوروز متعلق به جمشید نیست، بزرگان ما از جمشید حرف زدند؛ اما هیچکدام در مورد کوروش سخنی نیاوردند و حتی ائمه (ع) یک کلام در مورد کوروش سخنی نگفتند.
 
چرا سعدی و حافظ یک بیت شعر از کوروش ندارند؟
 
وی خاطر نشان کرد: چرا سعدی و حافظ یک بیت شعر از کوروش ندارند وقتی که اسلام ظهور کرد؛ مگر هزار سال از کوروش ساختگی نگذشته بود.
 
 
روازاده در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه میگویند به خدا شک کنید تا به یقین برسید؛ پس چرا نباید به کوروش شک کرد.
 
این کارشناس طب سنتی با اشاره به تفسیر ذوالقرنین اظهار داشت: تا کنون تفسیر ذوالقرنین به درستی انجام نشده است، در تحقیقاتی که جدیدا صورت پذیرفته ذوالقرنین نه پیغمبر است و نه پادشاه، بلکه امام زمان است از نظر حروف ابجد هم مشخصات ذوالقرنین به امام زمان میخورد؛ صهیونیستها به دنبال این هستند که کوروش را جای پیغمبر و علی (ع) بگذارند.
 
وی با اشاره به کلک رادیو اسرائیل برای جا انداختن یک موضوع برای شنونده، به موضوع آب انداختن روی مقبره کوروش اشاره کرد و گفت: آنها با طرح این مسئله به طور غیرمستقیم میخواهند کوروش را در جامعه جا بیندازند و حال ما میبینیم کسی که در خصوص کوروش صحبت کرده، حسن پیرنیا است که یک فرد فراماسونری بوده، و نصف کتاب تاریخ ایران را نوشته است.
 
روازاده بیان کرد: نصف دیگر کتاب تاریخ ایران توسط عباسآشتیانی که وی هم یکی از اعضای فراماسونری بود نوشته شده و آنها میگویند ما چیزی از کوروش پیدا نکردهایم. آنچه یافتیم از تاریخ یونان بوده، که اگر به قبل برگردیم توسط بنیاسرائیل نوشته شده است.
 
اگر عمر منشور کوروش بیش از ۲۰۰ سال باشد، گردنم را با گیوتین میزنم
 
روازاده با اشاره به منشور اصلی کوروش که توسط انگلیسها از آن مراقبت میشود، بیان داشت:‌ مگر کوروش مال ما نیست، پس چرا منشور آن را به ما نمیدهید و اگر این منشور را بررسی کردید و عمر آن بیش از 200 سال بود، من گردنم را با گیوتین میزنم.
 
 
ماموریت ۱۵۰ ساله بزازهای یهودی در ایران

وی در ادامه با اشاره به بزازهایی که در قدیم در کوچهها فریاد میزدند کتاب کهنه، کوزه شکسته و قرآن کهنه میخریم، انتقال فرهنگ یک کشور را سینهبه سینه، از طریق عتیقهجات و کتب قدیمی قابل انتقال دانست و گفت: ۱۵۰ سال بزازهای یهودی را فرستادند در کوچههای ما کتاب کهنه و کوزه شکسته بخرند. از این طریق عملشان را گرفتند و با از بین بردن کوزه شکسته میخواستند که ما نفهمیم پشت همه جریانات یهودیانهستند، آنها اینگونه ما را به یغما بردند حال آنکه اساتید دانشگاهی ما نگاهی به این جریانات ندارند.

این کارشناس طب سنتی همچنین به ساخت شیشه یک لیتری که بتوان در آن آب و مواد غذایی نگه داشت، در ایران اشاره و تصریح کرد: غرب این سیستم تکنولوژی را به ما ندادند. هنگامی که به تاریخ نگاه میکنیم متوجه میشویم شیشه لیرزی را خود ما درست میکردیم، اما شیشهسازان را طی سه مرحله کوچ دادند و باعث شدند بسیاری از آنها فوت و یا دست از کار بکشند که اخیرا یک نفر را در اصفهان پیدا کردیم و توانستیم علم شیشهسازی را از آن بگیریم.
 
روازاده افزود: مهندس خراسانی هنگامی که به ژاپن سفر کرد، یک مهندس ژاپنی سراغ این شیشهساز اصفهانی را از وی میگیرد و این در حالی بود که این مهندس خراسانی او را نمی شناخت.
 
وی ادامه داد: اسم خودمان را استاد گذاشتهایم اما علم را زیر پا میگذاریم و با بیان ۷۰۰۰سال قبل از میلاد در سر کلاسهای دانشگاه، هجویات مربوط به غرب را خوب یاد گرفتیم و آن را تطبیق نکردیم، این استاد اصفهانی آخرین آبکار کاشی دوران صفوی بود که آبکاری آن ۵۰۰ سال میماند، اما ژاپن تا ۴۰ سال بیشتر تجربه ندارد. حال اگر ما برویم و به ژاپنیها بگوییم یک میلیارد میدهیم تا تجربه آن استاد را به ما بدهد، این کار را نخواهد کرد.

این کارشناس طب سنتی خاطرنشان کرد: همه افرادی که دنیای علم بودند، مرده اند، اما یکی از اساتید ما به دنبال آنها نرفت. یعنی هفت هزار سال پیش، گذشتگان ما هیچ کاری نکردند؟ پس عجب تنبلهایی بودند که گذاشتند تا یک مشت انگلیسی بیایند تا مشکل طب و اقتصاد ما را حل کنند!
 
این کارشناس تغذیه یکی از دلایل خرید قرآن کهنه را استفاده از علم آن دانست و بیان داشت: در قدیم هنگامی که قرآن را مینوشتند و یا چاپ میکردند، روال بر این بود که سه کاغذ کاهی آخرش میگذاشتند اگر این قرآن سه قرن در خانهای میماند، تجربیات را در آن مینوشتند. اگر کسی این قرآن را پیدا میکردو این سه تا کاغذ آن پر باشد، میلیاردها تومان ارزش داشت. چون باید همین مقدار را هزینه میکرد تا به یکی از آنها برسد. اینها علم است. آن وقت ما میگوییم اینها دهاتیاند.
 
صهیونیست جهانی به ایران به عنوان یک استان نگاه میکند
 

این کارشناس تغذیه با بیان اینکه از نظر یهود ایران یک استان کشور جهانی صهیونیست محسوب میشود، بیان کرد: اینها در امور کشور ما به عنوان یک استان دخالت میکنند. بدانید آنها دائم برای ما توطئه میکنند.
 
روازاده ادامه داد:‌صهیونیستها به دنبال افراد نخبه میگردند و برای همین در دانشگاهها تز را قرار دادند و برای کسانی که تا مقطع دیپلم تحصیل میکنند، المپیاد میگذارند؛ آنها با نخبهیابی به دنبال جوانان ما هستند.

وی افزود: کسانی که تز خوب مینویسند اولا یک کپی از این تزها توسط عوامل نامرئی به اسرائیل میرود، سپس آن ها شما را شناسایی میکنند، اسامی شما را به سفارتخانههای مهم میدهند و شما را از هر طریقی تشویق به ادامه تحصیل در خارج از کشور میکنند و یا حتی نامه به در خانههایتان میآورند.

این کارشناس تغذیه افزود: آنگاه 10 نفر را انتخاب میکنند که هفت نفر آن ها بیکار هستند اما سه نفر خوب هستند که در یک مراسم به اسم قرعهکشی آن سه نفر را بیرون میکشند؛ حال اگر شما نخواهید از کشور خارج شوید هنگامی که بخواهید استخدام شوید آنها از طریق عواملشان در بدنه دولت کاری میکنند که شما استخدام نشوید و به شغل مسافرکشی روی بیاورید؛ اما اگر فرزند آدم بزرگی بودید هنگامی که وارد یک سازمان شدید هنگامی که بخواهی تزت را امتحان کنی صحنه را جوری میچینند که تز شما به شکست بینجامد، آنگاه شکست خورده دیگر به دنبال عامل آن نخواهی رفت.

روازاده مشکل کردن تزها را برای پیدا کردن افراد نخبه دانست و خاطرنشان کرد: آن ها نخبگان را انتخاب و آنگونه که بخواهند تعلیم و تربیت میکنند و فکر آن ها را میسازنند تا از این طریق بر دنیا حکومت کنند.

امیدواریم عقده خدا را از آستین شیعیان برای کباب کردن صیهونیست ببینیم
 
این کارشناس  طب سنتی با اشاره به اشغال آمریکا، استرالیا و کانادا گفت: این تز کثیف یهودیان بود که افراد بومی را کشتند، زنان، کودکان، مردان، جوانان و نوجوانان را زنده نگذاشتند آن وقت در فیلمها نشان میدهند که اینها بومی این مناطق هستند، این دروغ است و صحت ندارد هرگاه به جایی وارد شدند بومیان را قتلعام کردند.

روازاده بیان کرد: عقده خدا از آستین شیعیان برای کباب کردن آن ها بیرون میآید و آن ها سعی میکنند از ما علیه خودمان استفاده کنند که حتی دل امام راحل نیز را این زمینه به درد آمده است.

وی با اشاره به افرادی که از ایران به آمریکا و کانادا و استرالیا سفر میکنند، گفت: این افراد با عنوان شهروند که ساخته یهود است، آنجا توان انقلاب ندارند؛ اما فرزندان آن ها که در آنجا بزرگ شدهاند و نمیدانند که ایرانی هستند از طریق اسرائیل به افغانستان برده میشوند و افغانیها را میکشند آن وقت یهودیان بالا نشستهاند و کشته شدن این دو نفر را میبینند آن جوان گناهی نکردهد بلکه اینها هستند که از ما به راحتی استفاده میکنند آنها آمدهاند تا همه دنیا را در اختیار بگیرند.

این کارشناس تغذیه گفت: کسانی که خود را حزباللهی میدانند اما بعد از ۳۰ سال به خارج از کشور میروند، از انقلاب هیچی نفهمیدهاند ما امروز دو قدرت در دنیا داریم یکی قدرت صهیونیستها با بازوان فراماسونری و دیگری جمهوری اسلامی.

وی با اشاره به وجود لژ خانوادگی در برخی از کبابیها گفت: لژ به معنی عضو فراماسونری و لژ خانوادگی هنوز هم به کار میرود و دلیل این امر این است که با آن بسیجی برخورد نکردیم؛ اما بدانید از امسال به بعد شرایط فرق کرده الان زمانی است که بچههای ما در عرصه فرهنگی اقدام میکنند.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر