چهارشنبه، مرداد ۰۴، ۱۳۹۱

چاپ پرچم اسرائیل بر روی كیسه زباله در گیلان، انزجار مردم را از این رژیم منحوس اعلام می‌كند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: چاپ پرچم اسرائیل غاصب بر روی كیسه زباله در این استان، انزجار مردم را از این رژیم منحوس اعلام مي‌دارد.

 

به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری صبح امروز در نشستی که به مناسبت روز جهانی قدس در استانداری گیلان برگزار شد، در خصوص در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس، یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است که به فرموده امام خمینی (ره) این روز به عنوان روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

 

وی با اشاره به نامگذاری روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) افزود: روز جهانی قدس دستاوردهای و برکات فراوانی برای نظام داشته است.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، نگاه ویژه انقلاب به موضوع فلسطین و ایجاد وحدت جهان اسلام را از برکات روز جهانی قدس برشمرد و گفت: روز جهانی قدس، روز حمایت مردم مسلمان از فلسطین است.

 

 اشجری با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به محور جهان اسلام مبدل شده است، افزود: یکی دیگر از دستاوردهای روز جهانی قدس این است که موضوع فلسطین را در صدر مسائل جهانی بیان می کند.

 

وی شکل گیری انتفاضه را از دیگر برکات روز جهانی قدس خواند و گفت: انتفاضه فلسطین محصول، قیام مردم مظلوم فلسطین است.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان افزایش همگرایی و وحدت جهان اسلام، جهانی کردن همدردی با مردم فلسطین، گسترش ناامنی در داخل اسرائیل، ایجاد امید در میان مردم فلسطین به آینده بهتر را از مهم ترین پیام های انتفاضه مردم فلسطین برشمرد.

 

اشجری همدردی با مردم فلسطین را، یک فریضه عنوان کرد و گفت: مردمی و اسلامی بودن دو ویژگی برجسته قیام انتفاضه مردم فلسطین است.

 

وی با بیان اینکه تمهيدات لازم جهت بهتر برگزاری روز جهانی قدس در این استان صورت گرفته است، گفت: سازمان پسماندهای شهرداری رشت امسال با چاپ پرچم اسرائیل غاصب بر روی كیسه زباله، انزجار مردم ایران را از این رژیم منحوس اعلام می كند و یك روز قبل از روز جهانی قدس در پارك قدس شهر رشت مسابقه نقاشی برگزار و ۴۶ هزار كیسه زباله با پرچم اسرائیل توزیع می شود.

 

لینک مطلب

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر