یکشنبه، مرداد ۲۹، ۱۳۹۱

سیاست حاکم بر کاخ سفید هم جهت با اعتقاد به نبرد آرماگدون است

حجت الاسلام ذوالنور:

سیاست حاکم بر کاخ سفید هم جهت با اعتقاد به نبرد آرماگدون است

حجت الاسلام ذوالنور بیان کرد: عده ای از یهودیان معتقدند که نبردی به نام آرماگدون اتفاق خواهد افتاد که در آن 400 میلیون مسیحی کشته خواهند شد و مسلمانان را دشمنان خود می دانند.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از قزوین٬ حجت الاسلام ذوالنور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قزوين بیان داشت: اعتقادات خرافی بسیاری درباره یهود وجود دارد که یکی از آن اعتقادات این است که تنها نسل مورد قبول در روی زمین یهود است و مابقی اجنه و شیاطین هستند.
 
وی گفت: امروز شاهدیم زنان زیبای یهودی با سرمایه داران جهان ارتباط برقرار کرده تا از نسل آنها فرزندانی زاده شود که صاحب زر و زور باشند و این ثروت نا خودآگاه به فرزندان یهود منتقل شود.
 
ذوالنور بیان کرد: عده ای از یهودیان معتقدند که آیاتی كه در قرآن به غضب خداوند نسبت به یهودیان اشاره دارد اشتباه بوده بلکه خداوند به یهودیان محبت کرده و آنها را در سراسر دنیا پراکنده کرده است زیرا یهود تنها نسل مورد تایید خداوند است و ما بقی اجنه و شیاطین هستند و یهود وظیفه دارد این دین را در سراسر جهان تبلیغ نماید.
 
وی گفت: عده ای از یهودیان معتقدند که نبردی به نام آرماگدون اتفاق خواهد افتاد که در آن 400 میلیون مسیحجی کشته خواهند شد و دشمنان خود را مسلمانان می دانند، پس یهودیان پیش دستی کرده تا با مسلمانان مبارزه کنند و سیاستی که در کاخ سفید هست هم جهت با اعتقاد به نبرد آرماگدون است.
 
حجت الاسلام ذوالنور اظهار داشت: طبق فرمایش امام خمینی (ره) روز قدس، روز اسلام و بشریت است نه تنها برای فلسطینی هایی که از خانه های خود آواره گشته اند بلکه برای کل جهان اسلام و در واقع بیداری اسلامی این مسیر را هموار می سازد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر