جمعه، شهریور ۱۰، ۱۳۹۱

به زودی در یک هزار نقطه شهر آوای اذان به گوش می‌رسد

خبرگزاری ایمنا: رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر در ۲۳۰ نقطه شهر اصفهان اذان پخش می‌شود و به زودی در یک هزار نقطه شهر این برنامه اجرا می‌شود.


به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری ایمنا، عباس حاج رسولی‌ها ظهر امروز در همایش ائمه جماعات، هیئت امنا، مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد با اشاره به جایگاه اصفهان در پیروزی انقلاب اسلامی و رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس و پیش گامی در استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ۲۳ هزار شهید و ۴۳ هزار جانباز کشور اسلامیمان در استان اصفهان است و این آمار نشان دهنده جایگاه این استان در ۸ سال دفاع مقدس است.
وی در خصوص نقش اصفهان در شکل‌گیری فرهنگ و تمدن ایران اسلامی یاد‌آور شد: تعداد پر شمار علما در اصفهان و جایگاه والای آنان در حوزه علمیه، نشانگر اهمیتی است که اصفهان در تاریخ فرهنگ و تمدن ایران دارد.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر این‌که حفظ جایگاه این استان در تاریخ فرهنگ و تمدن جهان اسلام از مهم ترین اهداف شورای شهر اصفهان است، خاطرنشان کرد: ما در پی آنیم که این شهر را به عنوان الگوی اسلامی به جهانیان معرفی کنیم و حضور مردم متدین در اعمال عبادی و فرهنگی از مهمترین شاخص های شهر اسلامی است.
وی توسعه مساجد را یکی از شاخصه‌های شهر اسلامی معرفی کرد و در خصوص فعالیت‌های مدیریت شهری اصفهان در این رابطه بیان داشت: ۱۰۰ متر پروانه رایگان به عنوان پشتوانه فعالیت های فرهنگی و هنری مصوبه پشتیبانی مساجد است. در حال حاضر صدای اذان در ۲۳۰ نقطه شهر در ۳ نوبت پخش می‌شود و مدیریت ویژه‌ای برای مساجد در نظر است و باید در یک هزار نقطه استان صدای اذان طنین انداز شود.


کد مطلب: 72787

آدرس مطلب: http://imna.ir/vdca00n0.49nua15kk4.html

خبرگزاری ایمنا
  http://imna.ir



این یعنی ۳۳۴/۷ درصد افزایش. ماشاالله. دستشان درد نکند کاربسیار بزرگی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر